Gå til innhold

Handle fra USA (og utlandet) - en hjelpende hånd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte min Filson 257 fra Filsonguy, og på pakken stod det at den ble sendt fra et firma som heter Quality Merchandise eller noe sånt. Ergo er det vel liten vits i å merkepakken som gave. Han satte imidlertid ned verdien ganske kraftig ved forespørsel fra meg, så jeg slapp å betale full toll.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det betyr nok at det ikke er videre sporing på pakken, opplevde det samme ganske nylig med en jakke jeg fikk fra Gant Rugger via en proxy.

 

Siste oppdatering var "Depart USPS Sort Facility February 20, 2013" før den dukket opp i postkassen 26 februar. Pakketypen var "International Letter".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg har bestilt en pakke som nå ligger i tollen på gardermoen ( i avvente av at jeg sender inn personnummer). Jeg skal nå på påskeferie og trenger innholdet i pakken før ferien, jeg skal på reisen til hytta innom gardermoen.

Noen som vet om det er mulig å hente ut denne pakken selv ved tollen på gardermoen?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har bestilt en pakke som nå ligger i tollen på gardermoen ( i avvente av at jeg sender inn personnummer). Jeg skal nå på påskeferie og trenger innholdet i pakken før ferien, jeg skal på reisen til hytta innom gardermoen.

Noen som vet om det er mulig å hente ut denne pakken selv ved tollen på gardermoen?

 

Tollkontoret er stengt på lørdager

Lenke til kommentar

Hei, noen som har erfaringer med hvordan en kan kjøpe fra nike.com sin nettbutikk i USA?

Ser at de ikke vil sende til post bokser, og det utelukker vel Jetcarrier?

 

Tenkte å bestille meg noen custom sko fra NikeId, og ser det at jeg sparer nærme et tusenlapp selv om jeg inkluderer frakt+mva, iforhold til prisen jeg må ut med på den "norske" NikeID butikken (de sender vel fra utlandet uansett)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...