Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt det på PC med 360 kontroller nå! Endelig - ENDELIG har de klart å slippe det samme spillet til PC. Må si jeg virkelig liker Fifa 12. Det føles mer naturlig enn noen gang!

 

For å oppsumere;

Det "nye" taklingssystemet - Nå mer skillbasert. Det er veldig viktig å trykke B på riktig tidspunkt, ellers er du solgt. Jeg synes personlig dette er bra. Nå er det ikke så lett å bare holde A inne og vente på at du takler motstanderen.

 

AI - Virker mye sterkere i år! Nøkkelspillere oppfører seg som nøkkelspillere, og jeg opplevde at disse kunne finne på å bruke skillmoves, men så det sjeldent hos forsvarere eller lignende. I Fifa 11 kunne jo hvem som helst finne på å dra av 3 mann.

 

Ballfysikk - Bedre ballfysikk. Alt føles litt mer random! Noe som er bra. Det virker som om spillerne lever litt mer!

 

Dette var da mitt intrykk etter 5-6 kamper i demoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble litt skuffet over Fifa12...

Ble ikke fan av taklingssystemet. Fikk jo uendelig med straffespark pga det... Skjønner ikke hvorfor de skulle gjøre det vanskeligere og defende

+1

 

Mye blir nok rettet til release.

 

Men jeg husker jeg hadde den samme tanken når fifa 11 kommer. Bare at da var tanken: Hvordan i alle dager skal jeg klare å score? Men ble fort vant til det, noe jeg tror og håper jeg blir med dette nye defensive greiene også. Funka bedre andre kamp i forhold til første hvertfall.

 

L1/LB er hvertfall blitt nyttig som forsvarer.

 

 

edit: mente L2/LT

Endret av SniKaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mange som ikke er fans av det nye defensive systemet, og det skjønner jeg godt. Det er vel de som også kun slår lange baller og satser derfra?

Endelig sier jeg. Endelig kan de som faktisk er gode få betalt for det, istedenfor at det sitter en å spamme B og A for å presse og samtidig vinner.

Det tror jeg neppe vil skje med årets spill.

 

Etter mange kamper på demoen er noen ting som jeg ser klart. De kampene jeg faktisk ikke FÅR til å presse riktig, takle riktig eller holder ballen i laget, jo da rundspiller AI meg og vinner fortjent. Jeg tror vi vil få noe av dette online også. Hvor de som er gode i spillet og behersker det rundspiller de som er vant til å holde A og B inne og bare slå langt. Et riktig steg for online delen av spillet og ikke minst for å få vekk frustrasjonen.

 

Det eneste jeg fant negativt med demoen etter kampene er det fysikkmotoren. Den fungerer på samme måte som med handsen. Altså, du takler rent på ball, treffer KUN ballen og får den vekk. Helt etter regelboka. Det at han som hadde ballen løper på deg når du ligger der burde ikke gi han dødball.

Men jeg håper dette er en bug som blir fikset.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vedr impactengine..

Flere som uttrykker skepsis - fant en tråd på EA-forumene som allerede har et par vanvittige videoer. Håper det er ustabil demo-build som er årsak til disse innslagene. Vil ikke ha komiske innslag i hver eneste fotballkamp.

 

Behold vids ahoy:

 

http://www.youtube.com/watch?v=XPLocHHEg18&feature=player_embedded

 

Dette er fra første demodagen - lurer på åssen situasjonen er om to uker...

Skeptis på sin plass?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er mange som ikke er fans av det nye defensive systemet, og det skjønner jeg godt. Det er vel de som også kun slår lange baller og satser derfra?

Dette blir sagt hvert eneste år. "I dette FIFA-spillet kan man ikke slå lange baller lenger" har jeg måttet høre nå de siste 5 årene. Allikevel har det bare vært å bli vandt til det nye spillet før man kjører igang med Drillo-fotballen igjen.

 

:)

Lenke til kommentar

Det er mange som ikke er fans av det nye defensive systemet, og det skjønner jeg godt. Det er vel de som også kun slår lange baller og satser derfra?

Dette blir sagt hvert eneste år. "I dette FIFA-spillet kan man ikke slå lange baller lenger" har jeg måttet høre nå de siste 5 årene. Allikevel har det bare vært å bli vandt til det nye spillet før man kjører igang med Drillo-fotballen igjen.

 

:)

 

Ja og det er dette som ødelegge hele Fifa spillene også de siste årene, i starten er det ikke så mye av det, når man nærmer seg 3000 poeng så begynner de elendige folkene med drillo fotball. Kanskje det værste er at de som sitter å gjør det tror de er gode Fifa spillere, det er kanskje de aller dårligeste spillerne som gjør det.

Lenke til kommentar

Det er mange som ikke er fans av det nye defensive systemet, og det skjønner jeg godt. Det er vel de som også kun slår lange baller og satser derfra?

Dette blir sagt hvert eneste år. "I dette FIFA-spillet kan man ikke slå lange baller lenger" har jeg måttet høre nå de siste 5 årene. Allikevel har det bare vært å bli vandt til det nye spillet før man kjører igang med Drillo-fotballen igjen.

 

:)

 

Ja og det er dette som ødelegge hele Fifa spillene også de siste årene, i starten er det ikke så mye av det, når man nærmer seg 3000 poeng så begynner de elendige folkene med drillo fotball. Kanskje det værste er at de som sitter å gjør det tror de er gode Fifa spillere, det er kanskje de aller dårligeste spillerne som gjør det.

Vel, det er en måte å spille FIFA på. De som ønsker å spille Drillo-fotball må da for all del få lov til det. Om man vinner med det er man da ikke en dårlig FIFA-spiller, man vant jo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...