Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, prøv å tving han til å sentre ut på siden. Pluss man bør roe ned R1 ganske mye, fordi det lager rom. Bytt spiller hvert 2-3 sekund hvis du holder inne R1 i så fall. Slik spiller jeg i alle fall forsvar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kødder ikke ;)

Men du tar feil. Pass error på 0 = feilfrie pasninger.

Du finner det fort ut med samme logikk på shot error. Tar du på 100 der treffer du aldri mål, men med 0 kan du knapt bomme. CPU med pass error på 75 begår mye oftere feilpasninger, men det virker å være helt tilfeldig når den kommer. Det vil si at de kan slå Scholes-pasninger uten problemer, men plutselig brainfarte på en enkel pasning fra midtstopper til back.

Skrevet

Digg kveld med Pro cluben til meg og kompisene.

7 seire, 1 uavgjort og ett tap.

Uavgjorten kom for øvrig pga en vanvittig FIFA bug. Hadde tenkt å lagre og laste opp videoen, men glemte det.

Trilleball til keeperen, men i stedet for å plukke den opp stuper han over ballen mens den triller sakte i mål. Minte meg om et mål jeg fikk mot meg på FIFA10.

Skrevet

Gikk litt bedre etter et par forsøk, men klarte selvfølgelig akkurat ikke å knabbe nok poeng på innspurten til å gå opp en divisjon.

Må nå ha 9 poeng på 8 kamper, er ikke helt sikker på den gitt.. :dontgetit:

Skrevet

Vant cupen i natt, møtte SYKT dårlige motstandere, så ikke ut som noen av dem hadde hørt om TD.

3-1, 4-1, 4-2 og 5-0 ble resultatene.

Skrevet

Vant cupen i natt, møtte SYKT dårlige motstandere, så ikke ut som noen av dem hadde hørt om TD.

3-1, 4-1, 4-2 og 5-0 ble resultatene.

Så er du jo god også - verre med meg som ble totalt eid i går..

Skrevet

Faen! Spillet henger seg opp samme stedet hver gang i sesongen! Dette er den 5. gangen det skjer nå!

Eventuelt lagre over på en ny save og fortsett på den? Mener det har fungert tidligere.

Skrevet

Hei!

Lurer på hvordan jeg kan tjene penger i Ultimate Team? Har dere noen tips?

Sliter også med at spillerne sine kontrakter går så fort ut, noen som kan hjelpe?

Takk på forhånd!

Skrevet

Spilte min første kamp i fjerde divisjon i går, tapte 5-2. Tror han juksa, for hver gang jeg hadde ballen så begynte det å hakke noe så jæævli. En kompis har fortalt meg om at en kan kjøpe en ting som man trykke på, så hakker det noe enormt. Vurderer å klage til EA, men de får vel nok av klager fra før...

Skrevet

Har merket noe liknende selv faktisk. Lagger ikke en drit når de har ballen, men når jeg har den, og da spesielt rett før jeg skal skyte, lagger det noe sykt. Kan bare ha vært tilfeldig, men nok til at jeg reagerte på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...