therealmocen Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Hei Skal på skiferie til St. Anton om 2 uker sammen med dama. Vi er 20 og 18 år. Hva burde oppleves? - Takker for svar
PanzerPetter Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Hei jeg skal til St.Anton om 2 uker ca. Har aldri vært der før men har fått anbefaling om Mooserwirt(?) afterskibar. Sånn ski/snowboard messig er det baksiden av valluga og den hvitering som jeg har fått anbefalt.
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Hei jeg har vært i St.Anton en gang. Ta en dag i Rendl, her er det gode skimuligheter, ikke like mange folk og de har en kul greie hvor man kan måle hvor mange kilometer i timen man kjører. Ellers er Mooserwirt å anbefale, og et besøk på "Krazy Kanguruh" obligatorisk. En legendarisk afterski med stemning fra rundt 15.30 til sistemann kjører ned (den ligger 100m oppe i løypa, og de siste 100m pleier å være noe ustø!). Ellers bærer byen mye preg av å være en festby, så dere trives sikkert. Løypene er meget fine og brede, som ellers i Østerrike.
therealmocen Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Skrevet 15. februar 2011 Det høres nice ut! Er det noen som vet noe om "den hvite ringen"? Er det bare kjøring i løypene, eller er det noe utenfor også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå