Gå til innhold

P67/H67 (Sandy Bridge) hovedkort tilbakekalles av intel


omkalsen

Anbefalte innlegg

Idag valgte Dustinhome, ved Per Olav Eidsvoll (Teamleader Salg/Kundeservice), å sende ut varsel til de som er berørt. De tilbyr erstatning eller pengene tilbake.

 

Reputation restored!

 

Fortsatt ikke hørt et knyst fra Komplett. Ikke akkurat "reputation restored" der i gården, gitt... :-(

Man må selv ta kontakt med Komplett og få et RMA nummer.

 

Hmm.. I mailsvaret fra dem fikk jeg bare vite at det var en "omfattende sak det ble jobbet med". Får vel sjekke på nytt, da.

 

Må man sende fra seg defekt HK før man får nytt, eller kan man gjøre det i motsatt rekkefølge, s.a. man får minimert nedetiden?

Ja, egentlige må du sende inn ditt defekte HK før du for et nytt, men nå har ikke komplett noen hovedkort på lager heller, så du må vente... Hvis du snakker med dem så sier dem du kan kjøpe et nytt hovedkort og så få tilbake pengene for det defekte når dem har fått det i retur. Snakk med dem å si at du ikke kan levere fra deg defekte hovedkort pga. da har du ingen maskin på minst 1 uke... Dem vet hvilke det gjelder som har defekt 1155 hovedkort så det bør være easy sak å kjøre ut en liste over dem som har disse HK og gjør det enkelt for de berørte.

 

Jeg spurte komplett om jeg kunne kjøpe et nytt å få tilbake penger. Nei det gikk ikke, måtte søke retur. Her er dustin gått frem som et bra eksempel mens komplett er helt elendig.

 

Min epost til komplett angående mitt P67 hovedkort:

 

Er det så at jeg kan kjøpe et nytt om en stund, så returnere det jeg har å få pengene tilbake for det?

 

Har ikke lyst å være uten pc.

 

 

Svar fra komplett:

 

 

 

Hei.

 

Nei du returnerer det som en garantisak og vi sender tilsvarende nytt. Dersom du ønsker pengene tilbake så må du returnere dette nå før det ligger noen erstatningsvare tilgjengelig.

 

Med vennlig hilsen,

Mathias

Salg & Kundeservice

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...