Gå til innhold

P67/H67 (Sandy Bridge) hovedkort tilbakekalles av intel


omkalsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville heller tatt det direkte med Asus (tlf: 23162682) . Tror de har et opplegg der du kan betale depositum for å få tilsendt nytt kort og så få pengene tilbake når du returnerer det gamle.

 

Du må trykke 3 og så 3 for å komme inn på hovedkort support. Der får du bare beskjed om å gå inn på support.asus.com...

Lenke til kommentar

Ser ut som komplett(nå i kveld..!?) har mottatt et par P67 kortfra Asus!

Fikk nettop sporingsnummer og sendingsbekreftelse for HKet mitt til pickup-point på epost. (Dette var et P8P67 EVO.) *i ekstase* :dribble:

 

Slik de har oppdatert nå, så vil en god del DELUXE og PRO ankomme i morgen.(10.03.11)

Lenke til kommentar

Trist å se at komplett.no gir blanke i å informere om denne feilen til dem som har kjøpt, har lenge ansett dem som tryggeste/beste nettbutikken hva angår service.

Dustinhome.no var også lovende, men det er rett og slett for drøyt å la slik fare. De har også skippet informering via mail. Jeg har spurte dustin mange ganger hvorvidt det skulle bli reservert hovedkort til dem som hadde kjøpt, men har aldri fått svar på spørsmålet. Igår fikk de inn en haug, men de ble altså lagt ut for salg for alle andre og når de omsider fikk lagt inn min "erstatnings bestilling" er ny dato antatt å være 25.04.

Er det i det hele tatt lovlig?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Trist å se at komplett.no gir blanke i å informere om denne feilen til dem som har kjøpt, har lenge ansett dem som tryggeste/beste nettbutikken hva angår service.

 

Dustinhome.no var også lovende, men det er rett og slett for drøyt å la slik fare. De har også skippet informering via mail. Jeg har spurte dustin mange ganger hvorvidt det skulle bli reservert hovedkort til dem som hadde kjøpt, men har aldri fått svar på spørsmålet. Igår fikk de inn en haug, men de ble altså lagt ut for salg for alle andre og når de omsider fikk lagt inn min "erstatnings bestilling" er ny dato antatt å være 25.04.

 

Er det i det hele tatt lovlig?

 

Ja, jeg ble litt skuffet jeg også. Fra det jeg har lest rundt omkring har mange andre nettsteder i utlandet, newegg.com for eksempel, sendt ut en epost til alle som kjøpte en av de rammet hovedkortene med informasjon om hvordan de kan erstatte kortet sitt med et nyttet.

 

Uansett skrev Komplett til meg som svar til en epost jeg sendt dem at jeg må søke retur i April. Det kommer jeg til å gjøre!

 

Det er litt tåpelig at de ikke sendt ut noe informasjon angående feilen i det hele tatt. Det stå ingenting om hvorfor de trukket hovedkortene fra netsiden deres heller. Litt merkelig, men sånn er det dessverre :(.

Lenke til kommentar

Idag valgte Dustinhome, ved Per Olav Eidsvoll (Teamleader Salg/Kundeservice), å sende ut varsel til de som er berørt. De tilbyr erstatning eller pengene tilbake.

Reputation restored!

Må også rette opp mitt forrige innlegg om erstatnings-bestillingen som tilsynelatende avholdt til de var utsolgt. Det ble nemlig sendt ut på tross av utsatt leveranse notisen =)

De skriver at de vil prioritere å få erstattet kortene til de som alt har kjøpt og dette er jo meget bra, men hvorfor ble da første parti lagt ut for salg? Sett i sammenheng med andre kriser blir det ikke noe å henge seg opp i xD

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Idag valgte Dustinhome, ved Per Olav Eidsvoll (Teamleader Salg/Kundeservice), å sende ut varsel til de som er berørt. De tilbyr erstatning eller pengene tilbake.

 

Reputation restored!

 

Fortsatt ikke hørt et knyst fra Komplett. Ikke akkurat "reputation restored" der i gården, gitt... :-(

Lenke til kommentar

Idag valgte Dustinhome, ved Per Olav Eidsvoll (Teamleader Salg/Kundeservice), å sende ut varsel til de som er berørt. De tilbyr erstatning eller pengene tilbake.

 

Reputation restored!

 

Fortsatt ikke hørt et knyst fra Komplett. Ikke akkurat "reputation restored" der i gården, gitt... :-(

Man må selv ta kontakt med Komplett og få et RMA nummer.

Lenke til kommentar

Idag valgte Dustinhome, ved Per Olav Eidsvoll (Teamleader Salg/Kundeservice), å sende ut varsel til de som er berørt. De tilbyr erstatning eller pengene tilbake.

 

Reputation restored!

 

Fortsatt ikke hørt et knyst fra Komplett. Ikke akkurat "reputation restored" der i gården, gitt... :-(

Man må selv ta kontakt med Komplett og få et RMA nummer.

 

Hmm.. I mailsvaret fra dem fikk jeg bare vite at det var en "omfattende sak det ble jobbet med". Får vel sjekke på nytt, da.

 

Må man sende fra seg defekt HK før man får nytt, eller kan man gjøre det i motsatt rekkefølge, s.a. man får minimert nedetiden?

Lenke til kommentar

Idag valgte Dustinhome, ved Per Olav Eidsvoll (Teamleader Salg/Kundeservice), å sende ut varsel til de som er berørt. De tilbyr erstatning eller pengene tilbake.

 

Reputation restored!

 

Fortsatt ikke hørt et knyst fra Komplett. Ikke akkurat "reputation restored" der i gården, gitt... :-(

Man må selv ta kontakt med Komplett og få et RMA nummer.

 

Hmm.. I mailsvaret fra dem fikk jeg bare vite at det var en "omfattende sak det ble jobbet med". Får vel sjekke på nytt, da.

 

Må man sende fra seg defekt HK før man får nytt, eller kan man gjøre det i motsatt rekkefølge, s.a. man får minimert nedetiden?

Ja, egentlige må du sende inn ditt defekte HK før du for et nytt, men nå har ikke komplett noen hovedkort på lager heller, så du må vente... Hvis du snakker med dem så sier dem du kan kjøpe et nytt hovedkort og så få tilbake pengene for det defekte når dem har fått det i retur. Snakk med dem å si at du ikke kan levere fra deg defekte hovedkort pga. da har du ingen maskin på minst 1 uke... Dem vet hvilke det gjelder som har defekt 1155 hovedkort så det bør være easy sak å kjøre ut en liste over dem som har disse HK og gjør det enkelt for de berørte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...