Gå til innhold

P67/H67 (Sandy Bridge) hovedkort tilbakekalles av intel


omkalsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokker heller. Fikker nettopp mail fra salgssjef v/ Abbo. De forteller om at sandy bridge er trukket tilbake og at de ikke kan sende ut hovedkortet. Noen som har andre forslag til nettbutikker som kan? :ermm:

 

Naar bestilte du? Bestilte paa torsdag morgen selv, haaper jeg fAr kortet :S stAr bare Ordrestatus: Ferdig

 

Ikke noe tracing heller

 

 

redigert: Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

03.02.2011 15:23, 6025 ÅLESUND

 

Awwww yeah !

Endret av wartoad
Lenke til kommentar
Noen som vet når hovedkorteneer tilbake i butikkene?(dato)

Lurer også på om det finnes andre hovedkort med LGA1155 sokkel?

 

Kortene er ventet til Norge tidligst i april. Vedrørende det andre spørsmålet ditt så finnes det vel ingen andre hovedkort med 1155-sokkel enn de med P67/H67-chipset.

Endret av DuraN
Lenke til kommentar
Noen som vet når hovedkorteneer tilbake i butikkene?(dato)

Lurer også på om det finnes andre hovedkort med LGA1155 sokkel?

 

Kortene er ventet til Norge tidligst i april. Vedrørende det andre spørsmålet ditt så finnes det vel ingen andre hovedkort med 1155-sokkel enn de med P67/H67-chipset.

Så det er ingen andre kort men LGA1155 Sokkel utemon de som er trukket tilbake?

Lenke til kommentar
Noen som vet når hovedkorteneer tilbake i butikkene?(dato)

Lurer også på om det finnes andre hovedkort med LGA1155 sokkel?

 

Kortene er ventet til Norge tidligst i april. Vedrørende det andre spørsmålet ditt så finnes det vel ingen andre hovedkort med 1155-sokkel enn de med P67/H67-chipset.

Så det er ingen andre kort men LGA1155 Sokkel utemon de som er trukket tilbake?

 

Nei, desverre.

Lenke til kommentar
Noen som vet når hovedkorteneer tilbake i butikkene?(dato)

Lurer også på om det finnes andre hovedkort med LGA1155 sokkel?

 

Kortene er ventet til Norge tidligst i april. Vedrørende det andre spørsmålet ditt så finnes det vel ingen andre hovedkort med 1155-sokkel enn de med P67/H67-chipset.

Så det er ingen andre kort men LGA1155 Sokkel utemon de som er trukket tilbake?

 

Nei, desverre.

Fuuu jeg som hadde tenkt å bygge meg en ny pc, men nå ser det ut som om jeg må vente til April. :cry:
Lenke til kommentar

Du kan jo se om noen av de fysiske butikkene til kjedene har kort, du får sikkert kjøpe et av de :)

Jo men er det ikke feil med kortene?

 

Joda, men de er jo fortsatt brukbare. Bare se i denne tråden, folk bestiller jo fortsatt.

hva er egentlig feilen?

 

Dette kan du vel egentlig lese i denne tråden, for eksempel første post... Men feilen er at SATA-kontrolleren degraderes over tid, og dette kan føre til dårligere ytelse på SATA-portene etter en tids bruk. SATA 0 og 1 skal fortsatt fungere fint, med mindre jeg tar helt feil.

Lenke til kommentar

Du kan jo se om noen av de fysiske butikkene til kjedene har kort, du får sikkert kjøpe et av de :)

Jo men er det ikke feil med kortene?

 

Joda, men de er jo fortsatt brukbare. Bare se i denne tråden, folk bestiller jo fortsatt.

hva er egentlig feilen?

 

Dette kan du vel egentlig lese i denne tråden, for eksempel første post... Men feilen er at SATA-kontrolleren degraderes over tid, og dette kan føre til dårligere ytelse på SATA-portene etter en tids bruk. SATA 0 og 1 skal fortsatt fungere fint, med mindre jeg tar helt feil.

Hva er SATA?
Lenke til kommentar

Du kan jo se om noen av de fysiske butikkene til kjedene har kort, du får sikkert kjøpe et av de :)

Jo men er det ikke feil med kortene?

 

Joda, men de er jo fortsatt brukbare. Bare se i denne tråden, folk bestiller jo fortsatt.

hva er egentlig feilen?

 

Dette kan du vel egentlig lese i denne tråden, for eksempel første post... Men feilen er at SATA-kontrolleren degraderes over tid, og dette kan føre til dårligere ytelse på SATA-portene etter en tids bruk. SATA 0 og 1 skal fortsatt fungere fint, med mindre jeg tar helt feil.

Hva er SATA?

 

SATA er en forkortelse for Serial ATA, som er tilkoblingsstandarden på harddisker og optiske drev. Kanskje litt enkelt forklart men. Med andre ord er SATA-porten den porten du kobler harddiskene og DVD-brenneren til.

Lenke til kommentar

Jeg også vil ha Sandy Bridge nå, venter fortsatt på svar for klagen min til ABBO.no, som ikke hadde fortalt noe om at den var trukket tilbake før jeg hadde bestilt (og betalt) varen :innocent: Håper at de gir inn for den, men har mine tvil :whistle:

 

Jeg bestilte jo fra samme butikk fra deg (bortsett fra at det var P67-PRO), og jeg var en dag senere enn deg men jeg mA ha vErt heldig som fAr den i sA fall.

 

 

Vi fAr se om jeg egentlig er heldig nAr jeg har bygget pc'n :)

Lenke til kommentar

Pokker heller. Fikker nettopp mail fra salgssjef v/ Abbo. De forteller om at sandy bridge er trukket tilbake og at de ikke kan sende ut hovedkortet. Noen som har andre forslag til nettbutikker som kan? :ermm:

 

Naar bestilte du? Bestilte paa torsdag morgen selv, haaper jeg fAr kortet :S stAr bare Ordrestatus: Ferdig

 

Ikke noe tracing heller

 

 

redigert: Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

03.02.2011 15:23, 6025 ÅLESUND

 

Awwww yeah !

 

Jeg bestilte Tirsdag 01.feb, og fikk svar fra dem på torsdag 03. :( Vet ikke hva som var greia jeg.. Men utrolig kjipt.. :( Fikk også svar på klagen, selv om jeg har prosessor og ram til LGA1155 så er og blir hovedkortene trukket tilbake og det var ikke noe mer de fikk gjort med det. :thumbdown: Dårlig gjort ettersom jeg bestilte før de ble trukket fra siden og "før" jeg fikk beskjed om det... :innocent:

 

 

Jeg også vil ha Sandy Bridge nå, venter fortsatt på svar for klagen min til ABBO.no, som ikke hadde fortalt noe om at den var trukket tilbake før jeg hadde bestilt (og betalt) varen :innocent: Håper at de gir inn for den, men har mine tvil :whistle:

 

Jeg bestilte jo fra samme butikk fra deg (bortsett fra at det var P67-PRO), og jeg var en dag senere enn deg men jeg mA ha vErt heldig som fAr den i sA fall.

 

 

Vi fAr se om jeg egentlig er heldig nAr jeg har bygget pc'n :)

 

Hehe, lykke til, hadde nok bare maks uflaks der...

 

Så på Digi impuls eller hva den het igjen, men der var Asus Sabertooth P67 1990, mens den er 500 kroner billigere på både komplett og Abbo... Utolig kjipt når systemet bare skal vare til August-Oktober ;)

 

Edit: Har sendt enda en klage til salgssjef v/Abbo, krysser fingrene igjen, ettersom jeg har en Sandy Bridge prosessor i en blå boks som samler støv og skriker etter å få en mamma å amme av :!: (Kan jeg skrive det uten at det blir feil? ;))

Endret av Outcasted
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...