Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kan jeg få nr ditt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jenter blir hele tiden sjekket opp av gutter. Det skal ganske mye til for at dersom du er "one in a bunch" at hun kommer til å ta kontakt dersom bare hun har nummeret ditt. Jeg sørger for å bare "låne" mobilen og sende meg selv en melding. Så er det gjort.

 

Nå har jeg aldri vært i en lignende situasjon som TS da jenter vanligvis pleier å være sykt løse på å gi fra seg telefonnummere, men dersom hun sier "nei, men jeg kan få ditt" så høres ikke det ut som et godt tegn - i utgangspunktet. Nå vet jeg ikke hvor mye connection dere bygget og alt sånn, men DERSOM hun faktisk likte deg veldig godt, så er vel sjansen større enn stor for at du ville fått nummeret, eller hva? :]

Lenke til kommentar

Da ender du i 9 av 10 tilfeller opp med en traktorlesbe.

Tviler. Det fines mange flotte jenter som er oppegående så det holder og som vet hva de vil.

 

Nå ble jeg faktisk litt nyskjerrig på hvor mange jenter du har gitt nummeret ditt til, og som har tatt kontakt. Det er vel den beste måten å teste hypotesen din på.

Lenke til kommentar

Nå ble jeg faktisk litt nyskjerrig på hvor mange jenter du har gitt nummeret ditt til, og som har tatt kontakt. Det er vel den beste måten å teste hypotesen din på.

De siste gangene jeg har gjort det har det fungert. Men det er ikke hver gang jeg gidder å invitere til videre kontakt, det kommer an på jenta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...