Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5


jevel

  

132 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

    • Ja
      100
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MIUI for min del da dette er eneste rom'en der jeg ikke eg plaget med random reboots.

 

 

Hvilken versjon bruker du da?

 

Har kjørt Oxygen noen dager nå, og har på denne tiden hatt 2 "automatiske" reboots. I tillegg lugger Bluetooth slik at det nesten er umulig å høre samtalepartneren.

Lenke til kommentar

Har nå prøvd både Oxygen og Miui en ukes tid. Har også fått testet VOID 2.2.2. Sistnevnte fungerer helt perfekt bortsett fra batteriforbruket, kan det være Android 2.2 som står for dette?

Faktisk oppleves VOID noe kjappere en både Oxygen og MIUI.

 

Formålet med denne posten koker vel ned til dette spørsmålet: Hva ville dere valgt og hvorfor?

Endret av Janvi
Lenke til kommentar

btw ser dårlig ut med oppdateringa til 2.3

Kan du utdype dette? Vil den ikke komme allikevel, eller blir den utsatt?

Nei, men nå har det gått ganske lang tid nå.. Ville egentlig vært rart hvis 2.3 bare kom til u8800+ og ikke til u8800. Du kan følge med her, det er noen kinesere som oversetter hva ansatte i Huawei Device skriver på et nettsted (twitter/facebook-lignende). 2.3 til u8800 er tydeligvis i beta-fase nå..

 

Edit. ... Og der var 2.3.5 ute. Har ikke prøvd enda, best å vente hvis du ikke er redd for å bricke. hvis du har multiboot må du fjerne det, ellers bricker du. les litt her http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=19835072#post19835072

 

Det går ikke ann å gå tilbake til gammel firmware/ROM hvis du oppdaterer = jeg gidder ikke å gjøre det ;)

Endret av skifyr
Lenke til kommentar

Har nå prøvd både Oxygen og Miui en ukes tid. Har også fått testet VOID 2.2.2. Sistnevnte fungerer helt perfekt bortsett fra batteriforbruket, kan det være Android 2.2 som står for dette?

Faktisk oppleves VOID noe kjappere en både Oxygen og MIUI.

 

Formålet med denne posten koker vel ned til dette spørsmålet: Hva ville dere valgt og hvorfor?

Jeg brukte MIUI en lang stund, men på de senere versjonene fikke jeg plutselig elendig singnal. Den koblet ut hele tiden, og mange ganger ville den ikke koble seg på igjen :( Byttet da til Oxygen som fikset problemet, + bedre batteritid.

Lenke til kommentar

Merker at telefonens batteri er hysterisk latterlig ved ladning fra 12 volt, vist jeg bruker spotify - 3G - skjermen på og lader fra 12volt i bilen så klarer ikke mobilen å lade, den bruker faktisk strøm! mobilen hadde kanskje 50 % strøm før jeg begynnte å kjøre, så kjørte jeg hjem fra jobb, ca. 1 time og 20 min, når jeg var hjemme så var det 30% strøm igjen. Hvor latterlig er ikke dette? Min Samsung omnia HD klarte uten problem å ha oppe spotify, 3G og skjermen på OG faktisk lade batteriet helt vanlig.

 

Er det oxygen tro eller er det bare en mobil full av SKIT deler fra honglabongla kina mann land?

Lenke til kommentar

Deilig skifyr, takk for hjelpa :D

Har mast på vennelista og gjennom helga, ser ut som det går i boks..! :dribble:

kan vi gratulere med nye huawei-enheter?

 

Edit:

Høybusk: kanskje det heller er laderen din? gir den 1A på sekundærsiden? hvis ikke så kan det være problemet ditt

Endret av Stagga89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...