Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5


jevel

  

132 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

    • Ja
      100
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

Hey guys, first off sorry for the English. My Norwegian still sucks balls for a long conversation.

 

I wondered. Got the U8800 from Telenor the other day, great phone, fixed the WI-FI etc but the GPS using just satellites seems a bit... uncommunicative. Anyone else have problems with it?

 

Tried it outside on the coast in Trondheim, well away from buildings etc and I get nothing. I did get 1 lock once, sat on the balcony of the apartment but that was useless.

 

I am starting to think someone blew up all the sats! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

U8800V100R001C001C00B133SP16

 

Du har B133 ROM'en til Huawei. Dette er ikke den siste og mest stabile ROM'en utgitt. Vil anbefale deg å følge guiden min her å installere siste B160 ROM'en på telefonen din. Har prøvd å gjøre guiden enklest mulig så nesten hvem som helst kan gjøre dette så fremt dem følger den slavisk. Eller kanskje du kjenner noen som er god på slikt.

Lenke til kommentar

Det letteste hvis du ikke vil installere en custom ROM, er å laste ned den firmwaren du vil ha fra http://wiki.modaco.com/index.php/Huawei_Firmware_U8800 (alle er offisielle utgitt fra Huawei uten noe modding)

De to øverste er 136 og 160 ( = de nyeste). For å installere; unzip og flytt dload mappen til root av sd-kortet ditt. Skru av mobilen. Hold inne volum opp og ned samtidig som du trykker på power knappen. Hvis du har gjort det riktig starter installasjonen automatisk.

Lenke til kommentar

Hei, har kjøpt meg en av disse mobilene nå, har hatt litt problemer med wifien, noen quick fix på dette? Noen andre tips eller ting jeg må passe på ?

 

Alt av wifi problemer er fikset i Custom ROM'en til Stockwell. Du kan installere det på telefonen ved å følge denne guiden.

 

Finnest ingen quick fix til problemene enda, så eneste mulighet er å legge inn en nyere ROM.

Lenke til kommentar

...

Fantastisk guide! :D

Men du bør kanskje nemne at du må holde inn både power-knappen og volum opp om du skal starte i recovery-mode saken. :p

 

Also, spørsmål: må eg unzippe update.zip eller skal eg bare legge den slik på minnekortet, så taklar perfect recovery den?

Lenke til kommentar

...

Fantastisk guide! :D

Men du bør kanskje nemne at du må holde inn både power-knappen og volum opp om du skal starte i recovery-mode saken. :p

 

Also, spørsmål: må eg unzippe update.zip eller skal eg bare legge den slik på minnekortet, så taklar perfect recovery den?

 

Takker for tips!:) forslaget er lagt til. Du trenger ikke unzippe, bare legge zip filen rett på minnekortet.

Lenke til kommentar

E:signature verification failed

installation aborted

 

Du har fulgt alle punkt? Du har ingen eksisterende dload mappe på mobilen? Lagt over update.zip til minnekortet? da skal det være å bare update via sd card. dette er ingen hokkus pokkus, veldig lite som kan gå feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...