Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5


jevel

  

132 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

    • Ja
      100
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

koble pcen til mobilen, trykk;

VOLUM OPP+VOLUM NED + POWER samtidig., så kommer telefonen opp på pcen og du kan da velge hvilke apk'er du vil slette. Bubblebash, prince , og de. Roadsync kan du slette, men widgetene henger irriterende nok igjen uansett.

 

 

Fikk sletta spillene på denne måten, men roadsync og aldiko å den dritten finner jeg ikke der 0o

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

koble pcen til mobilen, trykk;

VOLUM OPP+VOLUM NED + POWER samtidig., så kommer telefonen opp på pcen og du kan da velge hvilke apk'er du vil slette. Bubblebash, prince , og de. Roadsync kan du slette, men widgetene henger irriterende nok igjen uansett.

 

 

Fikk sletta spillene på denne måten, men roadsync og aldiko å den dritten finner jeg ikke der 0o

 

 

Aldiko får du slettet der. Du finner også roadsync. Men roadsync er integrert i telefonens rom, den er mao ikke helt clean. Så du får det ikke helt vekk fra telefonen om du ikke finner en annen rom i.e cyanogen eller oxygen, om det kommer ut.

 

Kan desverre ikke gi deg eksakte filnavn til apk'ene du kan slette, da huaweien ble solgt til fordel for nexus s. :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det er en Zagg-beskytter som passer u8800? De lager ikke spesifikt til den enda ( er den lansert i usa?) men det burde være noen andre som passer. Andre beskyttere jeg har prøvd er bare ræva i forhold til Zagg.

 

Jeg har kjøpt denne: http://cgi.ebay.com/x2-LCD-Film-Screen-Protector-HUAWEI-U8800-IDEOS-X5-/280690950239?pt=US_Tablet_Accessories&hash=item415a7c005f fra ebay. Hverken den eller telefonen har kommet enda, så har ikke fått testet. Var veldig billig iallefall. Men jeg vet ikke hva zagg-beskytter er, så sikkert noe annet du er ute etter :-)

 

Dere som har kjøpt fra ventelo, hvor lang tid tok det før dere fikk mobilen?

 

Bestilte torsdag forrige uke og fikk den i går. 3 virkedager fra bestilt til jeg hadde den i hånda :)

 

Zænks :-) da bør jeg ha min i hånden iløpet av uken da :D Gleder meg. Har ikke fått noen mail om at den er sendt enda da, men er vel ikke sikkert den kommer heller. Mailen altså.

Endret av Lola-Pagola
Lenke til kommentar

Hei... har hatt denne tlf i noen uker nå og er storfornøyd.

 

skulle i dag oppdatere til b160 rommen, men da jeg kom til punktet

"apply update from sd"

 

fikk jeg kun melding om at filen ikke kunne finnes på /sdcard/update.zip

 

har startet i "usb" modus og prøvd å legge update filen både i første mappen, i image mappen (hvor jeg la recovery.img)

og jeg har også prøvd å legge den rett på sdkortet med kortleser men den nekter å finne filen.

 

hva gjør jeg feil?

 

mener jeg har fulgt guiden slavisk.

Lenke til kommentar

Ser USB-moden din ut som den gjør på screenshoten i guiden?

 

Hva mener du?

 

recovery moden ser slik ut om det er det du mener.

 

når jeg sier usb-mode så mener jeg power+opp+ned under oppstart lilla skjerm osv... da dukker den opp på pcn som minnepinne osv. er der jeg har kopiert inn update.zip

 

åpne og vis filer> lim inn

 

skulle da være riktig?

Endret av ebso86
Lenke til kommentar

Har du lagt over zip-filen fra en Mac? Dette ga krøll for meg, måtte legge over fra en Windows-pc.

 

nei pc med win 7 64bit...

 

har forresten også prøvd å legge den andre steder å lete den opp med "install from zip" men finner den ikke da heller.

 

det virker faktisk som clockwork finner filen men når jeg kjører den så finnes den plutselig ikke lengre....

 

jeg får nå valget om å kjøre den men så stopper den og gir beskjeden :

 

-- install from sdcard---

finding update package---

opening update pacage---

E: cant open /sdcard/update.zip

(no such file or directory)

Installation aborted

Endret av ebso86
Lenke til kommentar

Prøv å start telefonen som normalt, koble usb til pc, velg usb-lagring modus og deretter kopier update.zip over til sd-kort. Fungerte utmerket for meg iallefall :)

 

 

Der ja!

 

det fungerte! Jeg har tydeligvis ikke ved tilkoblingen jeg brukte kommet inn på sd-kort men internminne?

Lenke til kommentar

http://android.modaco.com/content/huawei-u8800-ideos-x5-u8800-modaco-com/341011/ultimate-guide-to-the-huawei-u8800/

 

snublet over denne siden med litt tips og triks...

 

er det noen som har prøvd dette? http://android.modaco.com/content/huawei-u8800-ideos-x5-u8800-modaco-com/341374/custom-you-data-partitions-size/

 

skal vistnok endre partisjonene

The Standard Partition Sizes are: 600mb Data & 2gb Internal SD

After you have re-partitioned your U8800: 1.2gb Data & 1.46gb Internal SD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...