Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5


jevel

  

132 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

    • Ja
      100
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

neeh.. ladet telefonen på tirsdag, og nå på torsdagskvelden har jeg 38%.

Har gått litt telefoner å meldinger, samt angry birds rio. Er imponert jeg :)

Men de første dagene måtte jeg lade hver natt omtrent siden jeg trykket på telefonen hele tiden. skjermen bruker nok mye strøm.

Edit: har lysstyrken på auto.

ahh, høres normalt ut i forhold til min gamle sony ericson :) Trur nok det er jeg som er for klåfingret fortiden, klarer ikke la vær å trykke til tider:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, er bare en modell. Sett at den går under både navnet ideos x5 og u8800. Akkurat kjøpt denne mobilen og den er konge for den prisen! Ligger i senga å skriver fra den nå^^ Men er det noen som vet om det er mulig å laste ned norsk språkpakke for android? Med menyer, ordliste og alt? Har bare svensk og engelsk. Og noen som vet om det Kommer Java til android snart? Så man får logget på nettbank osv? Om android hadde fått det så hadde det i mine øyne vært det ultimate mobil-OS ;D

Endret av tobias6666
Lenke til kommentar

Du får norsk ved å laste ned denne oppdateringen fra Huawei. Huawei support

Noe jeg uansett anbefaller deg å gjøre. Litt tungvindt måte å gjøre det på, men bare følg bruksanvisningen så går det bra.

 

Når du har gjort det anbefaller jeg dette tastaturet. keybard

Har aldri sett meg tilbake etter jeg la inn det.

 

Hvilken bank har du forresten? Mange banker har egen Android app.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilke tastaturer telefonen leveres med som standard (fra Telenor vel og merke)? Fikk telefonen min tilbake fra service igår, og her hadde de fjernet all bloatware (noe som var digg), desverre forsvant favoritt-tastaturet mitt i prosessen. Da jeg kjøpte den hadde jeg stock android-keyboard, Huawei IME og ett til som jeg ikke husker navnet på, og siden jeg ikke husker navnet finner jeg det heller ikke i market.

 

Btw, noen andre som opplever dårlig dekning/samtalekvalitet med denne?

Lenke til kommentar
Btw, noen andre som opplever dårlig dekning/samtalekvalitet med denne?

 

Har fått en del kommentarer om at det er noe vanskelig å høre meg til tider. Har og fått kommentarer om at folk hører meg krystallklart nå som jeg har en gammel nokia som lånetelefon :p Dekning kan jeg ikke si noe om, har bare oppholdt meg i bykjernen, så har vel alltid dekning da...

 

Var det du som hadde problemer med at den restarter seg? Hjalp det etter service?

Lenke til kommentar
Gjest isfjell

Hallo.

 

Er i ekstase etter å ha mottat min første Android-telefon. Fikk Huawei'en i posten på torsdag og har klikket meg litt i rundt. Har lest i tråden her og funnet et par nyttige tips, men er usikker på hvordan jeg skal gå frem for å få disse til å fungere. Tørr ikke å installere advanced task killer, da jeg har lest at den gjør mer skade enn den hjelper mobilen.

 

Vil egentlig bare ha noen tips til hva jeg skal gjøre for å få mest mulig ut av telefonen. Har spilt Angry Birds litt, sendt meldinger og ringt litt. Har også koblet opp på trådløsnettverket her hjemme. Det er alt jeg har gjort så langt. Synes telefonen er helt fantastisk. Har hatt en Sony Ericcson K850i i fire år nå og den funket like bra det siste året som det første året. Dessverre havnet den i vaskemaskinen.. Litt av en forskjell mellom min nye og den gamle. Den nye er jo bedre enn min bærebare datamaskin. :)

Endret av isfjell
Lenke til kommentar

Tja.. mest mulig ut av telefonen..

 

Jeg kjører Launcher PRO, lettdreven å fin launcher.

 

Gingerbread tastaturet jeg leste om tidligere her i tråden er jo en drøm å skrive på i forhold til f.eks scandinavian keboard, så det annbefales :)

 

Av spill så kan jeg annbefale Crazy Snowboarding, Drift mania og Glow Hockey.

 

Ellers så har vi tråder her på forumet som omhandler android og android apps som du kan ta en titt på :)

 

 

Lenke til kommentar
Gjest isfjell

Takk for kjapt svar. :)

 

Føler meg litt dum her, men hva gjør Launcher Pro?

 

Skal teste ut tastaturet og spillene du nevner. Kan komme godt med på kjedelige lørdager.

 

Skal lete meg fram til trådene! :)

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe denne tlf dersom den har brukbar gps og kamera. Kva slags erfaringer har dokke med desse? Er dei bra til kvardagsbruk? fint om nokon har bilete å vise.

 

Som det står nevnt tidligere i tråden, kamera er ikke noe spesielt bra.

Hva du legger i om gps er bra er jeg ikke sikker på, da det vel fungere ganske likt på alle telefoner med samme software vil jeg tro. Syns egentlig ikke gps på telefoner er noe å bruke unntatt som kriseløsning, men det er min mening. Bortsett fra kamera og lyd som jeg ikke anser som meget bra, men brukbart er det mye telefon for pengene. Det er min opplevelse, mens andre har hatt en del problemer med den, akkurat som alle andre mobiler.

Om jeg var ute etter et bra kamera og bra lyd hadde jeg lagt litt mer penger på bordet og kjøpt f. eks en av toppmodellene fra et mer anerkjent merke. F. eks Galaxy S2 som jeg selv driver å sikler litt på om dagen.

Endret av Tropetor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...