Gå til innhold

PL: 26.01.2011 - Liverpool vs Fulham (21:00)


Jefe

Anbefalte innlegg

Ikke ta det så tungt, gutter. Jeg poster bare for å få tråden i mine innlegg, slik at jeg kan følge den videre.

Dette er jo da spam. Du skal bruke "Legg til favoritter". :fun:

 

Denne kampen kan vi bare ikke tape, nå må vi stå frem og snu trenden. Mye av spillet mot Wolves var betraktelig bedre enn tidligere, spesielt offensivt, man kan definitivt se at vi spiller på en annen måte og at Kenny har fått noe inn i laget. Hjemme mot Fulham skal vi vinne, og spesielt i vår situasjon er alt annet uakseptabelt. Vi skal ta trepoenger etter trepoenger nå for å hvert fall avslutte sesongen på en positiv måte.

 

Jeg ville kjørt følgende lag:

 

Reina

Johnson - Kelly - Agger - Aurelio

Babel - Lucas - Meireles - Cole

Gerrard

Torres

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er ikke ferdig før han er solgt, nei. Kenny sier også at ingenting er avklart og at han blir behandlet likt som alle inntil han evt. blir solgt. Liverpool har godtatt bud, men Babel har vel ikke bestemt seg eller blitt enig med klubben enda. Han kan også være aktuell for Ajax hvis Suarez kommer, så ikke godt å si enda hva det blir til, men ting tyder vel på at han forsvinner før vinduet lukkes.

Lenke til kommentar

Bare seier er godt nok her. Babel kommer nok ikke til å spille, mtp vis han skulle bli skadet i helhold til en overgang.

 

Jeg vil se følgende lag.

 

Reina

Johnson-Kelly-Agger-Aurelio

Lucas

Maxi-Meireles-Gerrard-Cole

Torres

 

Kuyt har spilt veldig mange kamper på rad nå, så han kan få seg en liten hvilepause. Håper Pacheco får en halv time eller mer, Wilson hadde også vært morsomt å få sett. Men det viktigste nå er å få et par gode kamper å selvtilliten tilbake!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror som guttorm sier at vi kan trenge luftstyrken til Kyrre.

 

Reina

Johnson Kyrre Agger Aurelio

Lucas

Maxi Meireles Gerrard Cole

Torres

 

 

Det er fortsatt mulig at Ryan Babel vil gå til Ajax som en del av en Suarez-overgang, da Liverpool-angriperen skal ha takket nei til å spille for Bundesliga-klubben Hoffenheim.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...