Gå til innhold

PL: 26.01.2011 - Liverpool vs Fulham (21:00)


Jefe

Anbefalte innlegg

Liverpool.pngVS Fulham-FC.png

 

26.01.2011 - kl 21:00

Stadium: Anfield

Referee: Lee Probert

TV2 Premier League HD1

 

 

10ygvaf.jpg

 

 

Kenny-Dalglish-Steve-Clarke-Liverpool-Premier_2553947.jpg

 

 

 

 

 

Etter tre sårt trengte poeng mot Wolverhampton lørdag, retter The Reds fokus mot den avlyste matchen fra Juleprogrammet. King Kenny vil også gjerne få sin første seier på onsdag når Fulham gjester Anfield. Heller ikke helt umulig at det kommer inn en eller to nye fjes til Merseyside innen den tid, men akkurat nå ser laget til undertegnende slik ut.

 

 

 

 

Reina

Kelly - Agger - Skrtel - Aurelio

Meireles - Gerrard - Lucas

Cole - Torres - Maxi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge lag skylder Roy noe, denne kampen vinner Liverpool. Fulham på bortebane beskjymer meg lite

 

E: Vil du har Meireles som ving?? Er du helt Roy Hodgson eller?

 

Bruk hodet ditt før du kapper av mitt. 4-3-3, hvor alle er sentrale. Men Meireles og Lucas fungerer som indreløpere. Omtrent sånn som vi har spilt de siste kampene som Termo sier.

 

 

Ser gjerne at Babel får prøve seg om han enda er i laget forresten.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Bruk hodet ditt før du kapper av mitt. 4-3-3, hvor alle er sentrale. Men Meireles og Lucas fungerer som indreløpere. Omtrent sånn som vi har spilt de siste kampene som Termo sier.

 

 

Ser gjerne at Babel får prøve seg om han enda er i laget forresten.

Ser for meg at det er bedre om Gerrard får en indreløper rolle da istedenfor Lucas.

Lenke til kommentar

Hangeland scorer kampens eneste mål.

This has been flagged as spam.

Hangeland scorer kampens eneste mål.

Du ser det som sansynlig?

Vel, de gangene jeg tipper i favør Liverpool så begynner alle å klage på at jeg jinxer. Når jeg tipper imot Liverpool så mener folk at jeg tipper på usannsynlige resultater ettersom Liverpool aldri taper noen som helst kamper.

 

Ikke ta det så tungt, gutter. Jeg poster bare for å få tråden i mine innlegg, slik at jeg kan følge den videre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...