Gå til innhold

Selskaper som driver med konsulentformidling


Anbefalte innlegg

Hepphepp godtfolk,

 

jeg vurderer sterkt å begynne som selvstendig konsulent innen IT-bransjen i Oslo, og lurer på om det er noen som kjenner til selskaper som driver med konsulentformidling. Jeg vet foreløbig kun om eWork og har også vært i kontakt med Magellan som driver med noe av det samme. Er det noen som kjenner til fler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det er mange byråer innen IT. Noen jobber stort sett kun oppdragsbasert og med headhunting av spesialister mens andre rekrutterer og leier ut kandidater til både høyere og lavere stillinger.

 

Selskaper innen IT-bemanning som er verdt å merke seg er ElanIT, Adecco IT og Glasspaper.

Elan og Adecco er størst i Norge. Glasspaper kombinerer ofte kursing og ny jobb.

 

Han spør ikke etter konsulentselskaper, men selskaper som formidler selvstendige konsulenter.

 

Sjekk med magellan IT, eWork og binR

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hepphepp godtfolk,

 

jeg vurderer sterkt å begynne som selvstendig konsulent innen IT-bransjen i Oslo, og lurer på om det er noen som kjenner til selskaper som driver med konsulentformidling. Jeg vet foreløbig kun om eWork og har også vært i kontakt med Magellan som driver med noe av det samme. Er det noen som kjenner til fler?

 

er du systemutvikler kan webstep være en mulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...