Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har han følelser for meg ennå?


Anbefalte innlegg

Har opplevd at en mann, som jeg var i emosjonelle relasjon med, var skikkelig stygg og urmimelig mot meg. Ting var veldig umulig mellom oss, pga boavstand. Jeg lurer på om han har følelser for meg ennå, og at det er derfor han var så urimelig og skikkelig unødvendig stygg mot meg tilslutt. Er jeg rar som tenker slik?

 

Jeg likte han ja, men jeg liker ikke det innvendige han viser. Og han gjorde meg veldig mye vondt, og tok ikke hensyn til meg på mange måter... men tross det så tenker jeg på det... og lurer på om det er pga følelser han er og har vært så stygg mot meg....

 

Egentlig trenger jeg ikke svar på det, men uansett så spinner det fortsatt, etter lang lang tid... Jeg prøver å gå videre men tenker på tingene hele tiden, og da stanser det seg litt opp innimellom. Noen som kjenner seg igjen..... ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lett å nesten sitte å vente på at han skal komme tilbake..... selv om han har vært en stor drittsekk. Jeg tror at han muligens har vært slik, fordi han har følelser, og at boavstanden mellom oss og situasjonene ble for vanskelige og pga diverse andre ting. Men det han har gjort meg er veldig vondt....

Lenke til kommentar

ja, er samme person, men det har skjedd en del siden sist. Han har prøvd å kontakte meg igjen, og ønsker å skvære opp situasjonen samt unnskyldte han seg med at han gjorde alt dette pga følelser for meg, og en vanskelig situasjon pga boavstand osv.... Så det er noe merkelig i dette. Han har vært virkelig urimelig mot meg, og jeg vågde ikke svare på meldingen hans som jeg fikk.... Redd trøbbel.... Men han har prøvd å forklare på en melding at han vil gjøre det han kan for å ordne opp og få ting bedre mellom oss......

Lenke til kommentar

Det beste mellom dere er sannsynligvis at han aldri tar kontakt og forsvinner ut av livet ditt.

 

Dessverre er jenter ofte så dumme at de tror voldelige menn forandrer seg. Har han vært voldelig tidligere, vil de skje igjen. Uten en eller annen form for behandling har jeg ingen tro på at han plutselig er et nytt menneske fordi han angrer litt nå.

 

Det er naivt å tro at ting vil bli bedre over tid om du tar kontakt.

Jeg mener også det er en provokasjon ovenfor retten om du tar kontakt etter å ha fått rettens kjennelse på at han skal holde seg borte fra deg.

Du bør ta kontakt med politiet og si at han nå har prøvd å ta kontakt med deg igjen.

Lenke til kommentar

Saksopplysning: Det er han som ikke vil at hun skal kontakte han igjen. De møttes på internett, en av dem dro over og hadde sex, hun trodde det var ett forhold, han mente det bare var sex da han var i ett forhold fra før, hun ga seg ikke og fortsatte å mase og vips ble det bråk og beskyldninger frem og tilbake.

Lenke til kommentar

Blir oppgitt av slike jenter.

 

De ser klart hva som er gale, men alikavel så velger de den dumme løsningen, og de vil ikke en gang gi slipp på det.

 

Kanskje jeg skal gå å slå hodet hardt i en murvegg for å si at det var litt vondt, men det er da en sikker løsningen til å bli hjerneskadet.. Helt på trynet og ingen logikk i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...