Gå til innhold

Ta turen til Lillestrøm i helgen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg syntes det var skuffende jeg også etter å ha hørt snakk om fantastiske messetilbud. Spørs om jeg gidder å ta turen nå. Jeg hadde håpet på en knall messepris på D7000, men det ser ut som jeg like greit bare kan ta meg en tur i butikken.

Lenke til kommentar

Skuffende tilbud fra "de to store", kanskje litt mer å sikle på for de som er ute etter kamera...

 

10 % på Sigmaobjektiv... jippee :dontgetit:

Nå er dette strengt tatt en fagmesse, og ikke en salgsmesse ...

 

Vel, kanskje forkledd som en fagmesse i hvert fall. Se på listen med utstillere? Men det er mye bra foredrag i tillegg, det skal sies. Jeg tror de fleste forhandlere er klar over at folk er i "kjøpemodus" på slike messer, og at de ikke trenger å ha så gode tilbud for å få salg.

Lenke til kommentar

Ja, jeg syntes det var skuffende jeg også etter å ha hørt snakk om fantastiske messetilbud. Spørs om jeg gidder å ta turen nå. Jeg hadde håpet på en knall messepris på D7000, men det ser ut som jeg like greit bare kan ta meg en tur i butikken.

 

Ja, fikk også inntrykk at det ville bli veldig gode tilbud på messen fra fotovideo, men ble litt skuffet.

 

Står og vipper mellom 60D og 7D, og hadde håpet at en god pris på en av de kunne tippe det i en retning... :)

Men ingen tilbud på 7D, og 60D-tilbudet er skuffende. Jeg trenger ikke den skriveren som de kaster med huset, og tviler på at den er verd så mye hvis man prøver å selge den.

 

Da er Lefdal-tilbudet mye bedre:

http://www.lefdal.com/product/foto-video/speilrefleks/EOS60D1785IS/canon-eos-60d-m-17-85mm-objektiv;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Trenger man ikke 17-85-objektivet, burde man vel få minst 2000,- for dette hvis man selger det?

 

(5D-tilbudet var kanskje ikke så galt for de som ønsker seg det. Da får man med 2000,- å bruke på andre ting. Det kommer vel alltids godt med.... )

Endret av KalleKanin
Lenke til kommentar

Men JapanPhoto har noen tilbud som ikke er så halvgale.

De har ingen slike "bundle"-deals:

http://ourproductimages.com/f/japan/fotomesse/messetilbud.pdf

 

6999,- for 60D er vel det billigste jeg har sett den til.

(Men hvis man kjøper den med 17-85 på Lefdal til 7995,- og selger unna objektivet, kommer man fortsatt under i praktisk pris...)

Endret av KalleKanin
Lenke til kommentar

Ble et Mark 2 med 24-105mm f/4 til 20 000,- fra japanfoto på meg.. storfornøyd :!:

Vært uten kamera over et halvt år så nå skal det bli kos å ta bilder igjen med annet enn telefonen :new_woot:

.. og mulighet til å vinne canonprodukter til 100 000,- da, men siden jeg aldri vinner så er nok ikke sansjene store for det ..hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7412534

Hei

 

Var på messen i dag.

 

Tilbudene du henviste til var de største.

Utenom dette har Epson tilbud på noen printere og scannere (alt fra konsumermodeller til mer pro), Eizo har noen tilbud på et par Flexscan skjermer og noen Coloredge skjermer. Leica hadde dessverre for min del ikke tilbud på noen av kameraene sine, men derimot tilbehør som filter etc.

 

Canon henviste til Fotovideo/Japanphoto standen så de var mer der som veilledere på kameradelen virket det som.

 

Lowepro og Think Thank hadde gode tilbud på kameravesker samt noen stativer mener jeg å erindre.

 

Ja, og Fujifilm hadde messetilbud på noen av deres kamera uten at jeg sjekket opp hvilke modeller det gjaldt.

 

Utenom dette var det interesante foredrag og en god del interesante bilder å se.

 

NB: Ønsker du/dere rens av kamerasensor for ditt Canon eller Nikon kamera som tilbys gratis på messen bør dere være raskt ute. Jeg var inne i hallen 10:15 og måtte stå 20 min i kø (de anbefalte å bestille på forhånd overhørte jeg) så kl 10:35 var jeg borte hos Nikon Standen og jeg var 3 mennesker unna fra å få rens av Sensor for min Nikon D300.

 

Jeg har sikkert glemt en hel del masse som andre får supplere.

Uansett er det verdt en tur dit i helgen.

Lenke til kommentar

Hei

 

Var på messen i dag.

 

Tilbudene du henviste til var de største.

Utenom dette har Epson tilbud på noen printere og scannere (alt fra konsumermodeller til mer pro), Eizo har noen tilbud på et par Flexscan skjermer og noen Coloredge skjermer. Leica hadde dessverre for min del ikke tilbud på noen av kameraene sine, men derimot tilbehør som filter etc.

 

Canon henviste til Fotovideo/Japanphoto standen så de var mer der som veilledere på kameradelen virket det som.

 

Lowepro og Think Thank hadde gode tilbud på kameravesker samt noen stativer mener jeg å erindre.

 

Ja, og Fujifilm hadde messetilbud på noen av deres kamera uten at jeg sjekket opp hvilke modeller det gjaldt.

 

Utenom dette var det interesante foredrag og en god del interesante bilder å se.

 

NB: Ønsker du/dere rens av kamerasensor for ditt Canon eller Nikon kamera som tilbys gratis på messen bør dere være raskt ute. Jeg var inne i hallen 10:15 og måtte stå 20 min i kø (de anbefalte å bestille på forhånd overhørte jeg) så kl 10:35 var jeg borte hos Nikon Standen og jeg var 3 mennesker unna fra å få rens av Sensor for min Nikon D300.

 

Jeg har sikkert glemt en hel del masse som andre får supplere.

Uansett er det verdt en tur dit i helgen.

 

Meget bra oppsummering ;). Det vil vel si at du får de samme tilbudene som Canon frister med hos Japan Photo og Photovideo da. Dårlig at Leica ikke kunne friste med NOE som helst når det gjelder kamerakropper og objektiver da!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...