Gå til innhold

Star Wars sagaen kommer på Blu-Ray


Substitute

Anbefalte innlegg

Ser at Star Wars sagaen kommer på Blu-Ray i September, på Amazon er prisen for forhåndsbestilling, 90 dollar for hele serien. her.

 

"Star Wars: The Complete Blu-ray Saga will feature all six live-action Star Wars feature films utilizing the highest possible picture and audio presentation."

Blir spennende å se.

Endret av Substitute
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådnavnet er vel noe misvisende... "kommet på Blu-ray" er den vel ikke akkurat, men den "kommer på Blu-ray". I september i år.

 

Den kommer garantert samtidig andre steder i verden, inkludert Norge. Og selvsagt er kvaliteten pusset opp. Det er å lese alle steder hvor de rapporterer denne nyheten (som ble annonsert på årets CES-show).

 

$90 for den komplette boksen er forøvrig ikke så ille. Det er 9 Blu-ray plater som skal inkludere over 30 timer med ekstramateriale (regner med de teller med kommentarspor i dette tallet).

Lenke til kommentar

Trådnavnet er vel noe misvisende... "kommet på Blu-ray" er den vel ikke akkurat, men den "kommer på Blu-ray". I september i år.

 

Den kommer garantert samtidig andre steder i verden, inkludert Norge. Og selvsagt er kvaliteten pusset opp. Det er å lese alle steder hvor de rapporterer denne nyheten (som ble annonsert på årets CES-show).

 

$90 for den komplette boksen er forøvrig ikke så ille. Det er 9 Blu-ray plater som skal inkludere over 30 timer med ekstramateriale (regner med de teller med kommentarspor i dette tallet).

 

Takk for korreksjonen, retter det opp.

Lenke til kommentar

Herlig nyhet. Release-traileren som nå er på StarWars.com er også greit kul.

 

Noen som har noen informasjon på om noen av filmene har blitt fiklet med mht. innhold eller CGI? Skulle gjerne sett at lyssablene i den gamle trilogien fikk seg en overhaling, men det er kanskje litt av sjarmen fra de gode gamle filmene.

 

Ahh, se Episode IV på Blu-Ray skal bli spesielt! Fantastisk at de endelig kommer :) Største release på Blu-Ray-formatet, definitivt.

Lenke til kommentar

Noen som har noen informasjon på om noen av filmene har blitt fiklet med mht. innhold eller CGI? Skulle gjerne sett at lyssablene i den gamle trilogien fikk seg en overhaling, men det er kanskje litt av sjarmen fra de gode gamle filmene.

Har et ønske om at de fjerner noe av tullet de puttet inn på 90-tallet, blandt annet Jabba-scenen i IV, og det helvettes dansenummeret i VI. Om ikke annet ville muligheten for å se både originalen og 1997-versjonen blitt umåtelig verdsatt fra min side.

Lenke til kommentar

Det beste hadde vært om de fjernet Jedi Rocks, slik som du er inne på, og fikset på noe CGI fra de gamle.

Det er jo klart at noen deleted scenes vil være med, men er usikker på om dette blir inkludert i selve filmen eller som standalone-klipp. En scene viser Luke Skywalker som konstruerer sin nye lyssabel, som skulle vært vist på starten av ROTJ.

Lenke til kommentar

Noen som har noen informasjon på om noen av filmene har blitt fiklet med mht. innhold eller CGI? Skulle gjerne sett at lyssablene i den gamle trilogien fikk seg en overhaling, men det er kanskje litt av sjarmen fra de gode gamle filmene.

 

De har fiksa og ødelagt nok av den gamle sjarmen. La filmene være som de var. Hater når de skal drive å endre ting og overhale alt. Mister mer og mer av sjarmen som gjorde de til klassikere.

Lenke til kommentar

Noen som har noen informasjon på om noen av filmene har blitt fiklet med mht. innhold eller CGI? Skulle gjerne sett at lyssablene i den gamle trilogien fikk seg en overhaling, men det er kanskje litt av sjarmen fra de gode gamle filmene.

 

De har fiksa og ødelagt nok av den gamle sjarmen. La filmene være som de var. Hater når de skal drive å endre ting og overhale alt. Mister mer og mer av sjarmen som gjorde de til klassikere.

 

Litt synd at de korrigerte de gamle filmene. Det var litt morsomt når Luke endelig fikk lettsabel. :p

 

Jeg vurderer å kjøpe de tre første filmene etterhvert, men har de allerede på VHS og DVD. Strengt tatt trenger jeg dem ikke på blue-ray ennå. Angående ekstra scener aner jeg ikke om de er med i filmen eller ikke, men Alien Quadrilogy på DVD har ekstra scener i de gamle Alien-filmene. Det vil være rart om de gamle Star Wars-filmene ikke har det. Prequels kan George Lucas bare beholde. De eneste prequels jeg bryr meg om er Clone War-filmen og serien. De er langt, langt bedre enn de idiotfilmene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...