Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool (FA-cup)


Latias

  

85 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Please, Park er Kuyt-materiale med bedre målteft og Giggs er utdatert. Nani er selvsagt bedre men han har operert på høyreving i lang stund nå og lengre vil det bli siden Valencia er skada så lenge. Alle målene var ikke Johnson sin feil, om du gidder å bruke den fotballforståelsen du faktisk har hadde du forstått det. Skrtel var ute og dreit seg ut ved ene målet hvertfall, et annet var totalt mangel på sikring. Og det siste målet var totalt Kyrgiakos sin feil når han lar Benjani gjøre hva han vil. Gå og spre løgnene og pisset ditt en annen plass.

 

@jotun: Nok et klassesvar! Du slutter aldri å imponere altzzzå

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At Johnson var god 4 kamper i fjor, betyr ikke at han er en bedre spiller enn Rafael i år.

For all del, Neville var for et par år siden en av verdens beste høyrebacker. Jeg håper likevel ikke han spiller mot Liverpool fordi Rafael er bedre...

 

Edit:

Så fordi Skrtel også er elendig, så er Johnson bedre enn Rafael. Fotballforståelsen min strekker rett og slett ikke til.

Endret av Sovehest
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Imponerende at Smågal faktisk greier å "fyre" på seg UnitedkidZa før kampen på søndag, når vi, utvilsomt, kommer til å bli rævkjørt som bare faen og ikke har noe å stille opp med. Vi har Reina, så vi kan jo håpe at Rooney tror han er en skalla bestemor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, jeg tror du må se målene igjen lille gutt.

 

Giggs har vært bedre denne sesongen enn noen Liverpool spillere i 2010. Jeg går utifra at du ikke så gamlefar terrorisere Sunderland nå sist? Giggs er i grunn større enn troppen deres tilsammen og fortsatt er han av en kvalitet LFC ikke er nærheten av. Teknikken hans puler stjernen Torres så langt i trynet som det er mulig. Mens han tråkker og klumser med ballen som resten av gråsteinene deres, danser fortsatt Sir Ryan som han var enogtjue.

 

Liverpool er skrot som fortjent ligger 5p fra sisteplassen. Forenter en enkel seier på søndag, gjerne med mange mål om vi tar FAC seriøst og er up for it. Gjør lite om Rooney og Rio er ute, skal likevel være plankekjøring.

 

Ikke noe å ta så på vei for at storebror har de beste spillerne, naturlig det. :)

 

Og, ja, Rafael er bedre enn Johnson. På alle punkter. Og han blir bedre for hver dag som går. På vei til å bli Europas beste i sin posisjon. Kanskje vår beste forsvarer i år med unntak av Vidic. Han er i alle fall mye bedre enn Evra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg sjekka målene for ordenes skyld rett før jeg posta, så kan du kanskje ta deg bryet med å se på de igjen?

 

Er ikke mer å si om dette, dere mener Rafael er verdens beste høyreback og ikke noe kan forandre på det. Dere er det staeste folkeslaget i verden så her er det bare å gi opp.

 

Rafael, verdens beste back folkens! (Jepp, det har blitt skrevet i Redcafe og kamptråder i det siste)

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke Rafael er verdens beste, men jeg mener han er bedre enn en av ligaens dårligste i år.

 

Edit:

The Guardian.co.uk kåret rett før jul "worst team so far".

 

Gomes; Johnson, Squillaci, Stearman, Ilunga; Ireland, Cattermole, J Cole; Balotelli, Torres, Saha.

 

http://www.guardian.co.uk/football/blog/2010/dec/22/worst-premier-league-team-mario-balotelli

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig ingen United-supportere som mener at Rafael er verdens beste høyreback per dags dato. Men at han har potensiale til å bli det? Ja, så absolutt. Gutten har vokst utrolig mye denne sesongen.

 

Husker Liverpool-fansen var i ekstase da Glen Johnson signerte for klubben. "Da var en back i verdensklasse på plass".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...