Gå til innhold

Månedens utfordring 2011


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det var veldig vanskelige oppgaver og slet veldig lenge med å finne på noe. Bildet mitt for "evig eies.." ble tatt 22. mai kl 21.56 :new_woot: Selv om man har 3 uker på seg gjelder det å vente i det lengste!

 

Kudos til bareanton som la ut besvarelse først, "comuter camp love"-bildet hans fikk det til å løsne litt for meg og :)

Lenke til kommentar

Det er jo et godt spørsmål, er oppgavene forvanskelige, eller er de passe vanskelige?

Jeg synes ikke de er for vanskelige. Det finnes jo ikke noe fasitsvar, dermed er det egentlig bare egne sperrer som begrenser hva man kan svare med. Det var det som var vanskelig for meg, i hvert fall. Det gjelder å få satt igang noen tanker, og det kan være vanskelig. Men der ligger jo en del av utfordringen også.

 

Det jeg muligens kunne vært flinkere til, er å understreke at det er lov til å tolke oppgavene vidt. Se f.eks. Trondsters mai bidrag.

I pkt 4 i reglene står det "Du står fritt i tolkningen av oppgaven." Jeg synes det er tydelig nok.

Lenke til kommentar

Synes at oppgavene denne måneden var vanskeligere enn tidligere, men jeg synes at det er helt greit.

Denne måneden var det rett og slett for få som var med. Jeg tror at det har vært for liten reklame for utfordringen, mai er en aktiv utemåned, så folk bruker ikke så mye tid på nett, men hadde det vært en liten link på forsiden av akam eller tilsvarende, så hadde nok flere fått det med seg.

Det er fort gjort å glemme å levere i en travel hverdag...

Lenke til kommentar

For min del hadde jeg vanskelig for å komme opp med noe jeg syntes passet til oppgavene. Hint: Finn noen heeelt andre oppgaver for juni :p

 

Kanskje f.eks. en oppgave som utfordrer til fuglebilder? Er masse reir og mate-aktivitet for tiden hvertfall.

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar

Er det ikke på tide med en nonfigurativ oppgave snart. For eksempel nonfigurativ naturbilde. Det tror jeg hadde tvinget mange til å tenke litt nytt.

Nå er det egentlig ikke slik månedens utfordring virker. Oppgavene skal bare være knagger som vi kan henge våre ideer på. Så hvis du har lyst å besvare oppgavene med non-figurative bilder; så er det helt fint.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...