Gå til innhold

Månedens utfordring 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg en liten overraskelse.

For noen måneder siden spurte jeg @Aetius om ikke Akam-redaksjonen kunne stille med noen premier her. Han svarte at de hadde noen ting liggende som kunne deles ut.

Tilsammen er det fem ting som skal gis bort.

Siden det var mitt forslag så er det jeg som har blitt ansvarlig for å hanke inn addresser og fordele premier.

 

Mitt forslag er at 1. plass får 2 ting som blir valgt ut tilfeldig. Andre og tredje plass får en ting hver og så synes jeg Tomsi42 bør få en ting som takk for at han har stått på og arrangere dette i hele år. Er det noen som har noen innvendinger på dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg har tre ideer igjen, så jeg kan stable på beina en 2012 utgave. Men da vil jeg ha to kollegaer som kan alternere, slik at jeg slipper å måtte ordne dette hver eneste måned. Hver tredje går greit.

Jeg og azathosk ble akkurat enige om at vi kunne dele på det og ta annenhver måned. Men vi kan gjerne dele på det alle tre for min del.

 

Ellers sier jeg takk for stemmene og gleder meg til nytt år med nye utfordringer her. Håper vi klarer å få med enda flere i år. Og så synes jeg Tomsi fortjener skryt for å dra i gang dette og holde det gående, i tillegg til alt annet på akamforumet. Hva hadde akamforumet vært uten Tomsi? :love:

Lenke til kommentar

Jeg og azathosk ble akkurat enige om at vi kunne dele på det og ta annenhver måned. Men vi kan gjerne dele på det alle tre for min del.

Det høres ut som en god plan - i morgen lager jeg en ny hovedtråd for 2012 og januar-utfordringen. Og har dermed brukt opp alle ideene som var igjen ...

 

Skal vi være mer strenge på datoer og tidspunkter?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...