Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Januar 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før jeg dro til Thailand så jeg for meg at jeg kom til å ta mange flotte solnedgangsbilder og slike som dette, men av forskjellige grunner ble det få. Ganske trist å tenke på siden Thailand er et vakkert land og at jeg kunne fått så mange flotte bilder. Er vel bare èn å skylde på det. :blush:

 

 

5312366299_21f07c9ce0.jpg

Thaiseascape! by Wiciwato, on Flickr

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Før jeg dro til Thailand så jeg for meg at jeg kom til å ta mange flotte solnedgangsbilder og slike som dette

 

 

Likte dette veldig godt,linjene gir en følelse av og bli dratt inn i bildet.

Men synes "fishingboat" ødela litt for heletsinntrykket,blir bare en kraftig hvit prikk det der.

Lenke til kommentar

post-160203-0-31788500-1294178465_thumb.jpgGodt Nytt År!

Denne kom ut av skogen dagen før nyttårsaften i forrige uke. Det var bare å ta bildet gjennom stuevinduet midt på dagen.

Det gir litt ekstra stemning når dyrene kommer frem slik...

Hjorten er fotografert i Vaksdal. Brennvidde 85mm, Nikon D90.

Endret av Castello
Lenke til kommentar

Ja, jeg skal ikke se bort i fra (no pun intended) at det er min skjerm som trenger kalibrering. 15" på en Dell-laptop er vel ikke akkurat top-notch. ;)

Hlet normalt, laptop'er pleier være glad i blåtoner + brutal konstrast/lys. Laptop'en min ble rimelig "stusselig" lysmessig når jeg kalibrerte den; men det er litt vanesak. Foretrekker uten tvil kalibrert skjerm uansett.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Hva sier du om Dell sin U2711? Tenker meg en sånn. :)

 

Damen ville vise fram nye hårfargen sin så jeg fikk prøve meg på noe - noen andre som har brukt seg selv som deflektor foran en softboks? Brukte hodet mitt og fikk en fin beautydisheffekt. Jallametode, men det var litt gøy å se!

 

PS: Ikke representert her da hun bare monger seg i de.

 

5323372603_a837ce05ea_z.jpg

CRO_2856 by Carl Riot, on Flickr

Endret av Riot™
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...