Sacho_chan Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 (endret) Hei Jeg vil gå ned i vekt, men liker ikke havregrøt. Jeg ser dem bruker havregrøt i alle slankeoppskrifter og mat planer for å gå ned i vekt/forbrenne mer. Noen som har forslag til noe jeg kan erstatte havregråten med? Endret 30. desember 2010 av Sacho_chan
jajajajajajajajajajajaja Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Hei Jeg vil gå ned i vekt, men liker ikke havregrøt. Jeg ser dem bruker havregrøt i alle slankeoppskrifter og mat planer for å gå ned i vekt/forbrenne mer. Noen som har forslag til noe jeg kan erstatte havregråten med? Hei! Anbefaler deg å ikke tenke så mye på hva folk skriver av slankeoppskrifter. Det å følge en diett er umotiverende i lengden, og skjeldent effektivt! Fokuser på å drikke mye vann for å opprettholde metthetsfølelsen. Spis mat med lav glykemisk indeks, Og ikke vent for lenge mellom vært måltid. Hold deg også i aktivitet! Dvs ikke sitt foran PC/data dagen lang. Gå deg en tur! Ta en joggetur på 30-60 min før du legger deg. Kombinasjonen mellom mye vann, og økt daglig aktivitet er ikke bare forbrennende i seg selv, men det øker også forbrenningen i sin helhet, selv ved hvilepuls.
Sink Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 (endret) Kombinasjonen mellom mye vann, og økt daglig aktivitet er ikke bare forbrennende i seg selv, men det øker også forbrenningen i sin helhet, selv ved hvilepuls. Å drikke vann forbrenner ikke kalorier. Dvs, det gjør det, men det er minimalt, forbrenner nok like mye på å løfte glasset som å varme opp vannet du drikker. Endret 31. desember 2010 av Sink
Sacho_chan Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Skrevet 31. desember 2010 jeg har ganske stor forbrenning fra før, derfor jeg ikke klarer å gå opp i vekt, men vil fremdeles ned noen kg. jeg går en tur på ca 2 timer 2-3 ganger i uker + mye gåing ellers
Sameboe Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Hei Jeg vil gå ned i vekt, men liker ikke havregrøt. Jeg ser dem bruker havregrøt i alle slankeoppskrifter og mat planer for å gå ned i vekt/forbrenne mer. Noen som har forslag til noe jeg kan erstatte havregråten med? Hei! Anbefaler deg å ikke tenke så mye på hva folk skriver av slankeoppskrifter. Det å følge en diett er umotiverende i lengden, og skjeldent effektivt! Fokuser på å drikke mye vann for å opprettholde metthetsfølelsen. Spis mat med lav glykemisk indeks, Og ikke vent for lenge mellom vært måltid. Hold deg også i aktivitet! Dvs ikke sitt foran PC/data dagen lang. Gå deg en tur! Ta en joggetur på 30-60 min før du legger deg. Kombinasjonen mellom mye vann, og økt daglig aktivitet er ikke bare forbrennende i seg selv, men det øker også forbrenningen i sin helhet, selv ved hvilepuls. Den måten funket som bare pokkern for en kompis av meg... Han ble drittynn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå