Gå til innhold

Opera 11 - Problemer med Fanevisning!


christhenoob

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å bruke Opera 11 i det siste, og stortrives med alle de forskjellige instillingene man kan sette. Det eneste jeg ikke liker, og heller ikke får endret på er: Når jeg høyreklikker med musa og velger *åpne i ny fane* (hva enn det er jeg klikker på) så åpner fanen seg slik den skal, men nettleseren går automatisk til den nye fanen. Det jeg vil ha den til å gjøre, er å bli igjen i den første fanen, men at nye faner skal legge seg bortover fane-linjen slik de gjør med chrome. Elsker denne måten å bruke faner på, fordi jeg surfer mye rundt på forumer. Med diverse worklogs å se på, så er det lettest mulig for meg å åpne alle worklogs i nye faner, uten at nettleseren går til worklog nr.1 uten at jeg har valgt det.

 

 

En slik instilling har jeg virkelig prøvd å finne, men jeg vet ikke hvor jeg skal lete lengre.

Noen som kan hjelpe? Jeg ser for meg at løsningen faktisk er lettere enn jeg tror :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har helt rett i at det fungerer å bruke scrollehjulet til å åpne nye faner som bakgrunnsfaner. Men dette blir litt tungvindt, da scrollehjulet mitt veldig lett "sklir" i begevelse. Finner ingen instillinger for å kunne åpne alle faner som *bakgrunnsfaner*

 

edit: ser at man kan gå nedover på den "listen" for valg med høyreklikk, og ser bakgrunnsfane. Takker for hjelpen :)

Endret av christhenoob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...