WildRover Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 (endret) Min Dell datt i gulvet noe som resulterte i ødelagt skjerm. Har vært i kontakt med Dell support, men prisen var litt stiv for å sende inn til reperasjon. Prøver å få de til å sende skjerm slik at jeg kan fikse selv, men ser fortsatt etter alternative steder å få tak i skjerm pga pris. Noen som vet om det er mulig å få kjøpt skjerm andre steder enn fra dell? Mvh Øyvind Endret 5. februar 2011 av WildRover
Toad Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Etter litt rask googling ser det ut som at skjermen har modellnr: LTD133EWDD Søk på ebay resulterte i en original skjerm til ca 371USD, og en uoriginal skjerm til ca 100USD mindre
WildRover Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Skrevet 5. januar 2011 Snill mann! Takk skal du ha for hjelpen. Tror det løser seg. Bestiller en i dag. Kommer med tilbakemedling om hvordan det går. Øyvind
WildRover Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Skrevet 5. februar 2011 Kjøpte denne: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180484949483 Men da jeg kjøpte kostet den 240 dollar ca. Nå koster den jo 500.. Vet ikke hva som har skjedd. Men skjermen fungerer flott! LEtt å bytte også. Bare å ta av dekselet rundt skjermen. Trenger ikke skru skjermen fra pc'en engang. Så skrur man ut 4 skruer. To og to holder hver sin side med hjelp av en metallskinne. Etter dette er skjermen løs og du kan løfte den ut, dra ut den ene kabelen som trengs og sette inn den nye skjermen. Start opp og vips så fungerer det. Eneste litt rare er at dimmer man skjermen helt ned blir den helt svart. Lysstyrken ellers ser ganske lik ut, men vanskelig å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå