Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bruker ikke taskbar i KDE :)

Men hvordan organiserer du vinduene / finner frem i dem når du har f.eks. IRC, MSN, Firefox, en terminal og Skype oppe samtidig med noen i fullscreen etc, dersom man ser bort fra alt+tab?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Takk takk!.. :)

Skrevet

Jeje. Diskusjoner rundt modemwarning kan dere ta på PM eller i tilbakemeldingskategorien. Her er det off-topic.

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Skrevet
Et siste(?) spørsmål angående OSX-looken: Når musepilen går opp i høyre hjørne skal alt minimeres. Korleis?

Her et sted

Dette kan vel gjøres med Ubuntu Tweak. Men så spørs det om du bruker Ubuntu.

Skrevet (endret)

BTW: Mac4Lin er et prosjekt som gir deg OS X look på alle måter, inkl GTK, Metacity/Emerald, AWN-theme, ikoner, GDM osv.

Endret av oj88
Skrevet
Da er jeg ferdig med å "macifisere" ubuntuen til bror, bilder nedenfor.
Ville vært mer Mac med panel överst og gnome-globalmenu. Se ett av mine tidligere screenshots i denne traaden for aa se hva jeg mener.
Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Hehe, merker det at jeg er på grensen til å spamme denne tråden for tiden, men jeg elsker å modde desktopen min, men nå tror jeg at jeg er fornøyd for en stund fremover.. :)

post-118015-1241560585_thumb.png

post-118015-1241560594_thumb.png

post-118015-1241560602_thumb.png

Skrevet

Fungerer Folderview hos deg? :p Jeg ga opp hele greien etter utallige kræsj og merkelig oppførsel. Den forsvinner også etter reboot selv om jeg krysser av at den skal starte etter login.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...