Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Installerte nettopp 4.2 for å sjekke om det har blitt bedre. Men jeg får kun opp splash og så blir skjermen hvit, og der menylinja skal være er det svart. Musa virker, men det er det eneste. Noen ideer?

Skrevet (endret)
Hvorfor legge inn themes manuelt i .themes mappa når dette lett kan installeres ved å høyreklikke på skrivebordet -> Endre skrivebordsbakgrunn -> Klikk på fanen "Tema"

Når man laster ned themes (og ikon-pakker/metacity-themes for den saks skyld) i .tar.bz2/gz formatet kan man bare dra filene fra nautilus over i System > Preferences > Appearance så blir de installert. Samme gjelder GDM-themes i System > Admin > Login window.

Endret av oj88
Skrevet (endret)

Det er jo nøyaktig det jeg forklarte i min post, bare en litt annen framgangsmåte for å komme til "tema/theme" fanen.

Endret av Bjohansen
Skrevet (endret)
awn (avant-window-navigator) s0k paa forumet eller google og du vil finne masse info. Pakkene ligger i pakkebehandleren i mint akkurat som i ubuntu.

Takk.

EDIT: Litt endring på skrivebordet mitt nå :)

post-138991-1236174661_thumb.png

Endret av yates56
Skrevet

åi faen. du skulle jo ikke se dette. jaja. du kan likesågreit få vite det. jeg sniker meg inn på rommet ditt om nettene og bruker din maskin til å hacke ITAvisen. sorry =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...