Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

@ Marsan: Utrolig kult. Håper jeg snart økonomien tillater at jeg skaffer meg den mobilen. føler at det blir riktig sted og spørre. Fungerer det bra og bare bruke fingrene, eller må "pennen" frem innimellom. Som feks på WindowsMobile.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
@ Marsan: Utrolig kult. Håper jeg snart økonomien tillater at jeg skaffer meg den mobilen. føler at det blir riktig sted og spørre. Fungerer det bra og bare bruke fingrene, eller må "pennen" frem innimellom. Som feks på WindowsMobile.

 

Er vel fortsatt en stund igjen til den ultimate linux-distroen til Openmoko Freerunner kommer. Det har imidlertid kommet mange forskjellige distroer som gir brukeren veldig mange valg. Tror det går ann å velge i ca. 10 forskjellige nå. Jeg bruker fortsatt kun penn (Stylus) når jeg skal skrive meldinger og SMS/telefonoppringninger er egentlig de eneste stødige operasjonene (med forbehold).

 

Tester en fortrinnsvis ny utgivelse av en distro i dag. (men jeg har min nokia 6260 i veska)

Lenke til kommentar
@ Marsan: Utrolig kult. Håper jeg snart økonomien tillater at jeg skaffer meg den mobilen. føler at det blir riktig sted og spørre. Fungerer det bra og bare bruke fingrene, eller må "pennen" frem innimellom. Som feks på WindowsMobile.

Kodez selger sin til rundt 1500 hvis jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar
Kodez selger sin til rundt 1500 hvis jeg ikke husker feil

 

burde kanskje vite svaret. Men, kodez? har søkt på forumet uten og komme frem til noe godt svar. Har uansett ikke penger akkurat nå. Men om den selges og fortsatt er til salgs når jeg får penger kan det jo være greit og vite.

 

 

EDIT1:

@ Marsan: Takk for svar. Det er slik jeg har forstått det også, basert på hva jeg har lest. Men virker som det går fremover og synes det blir spennende og se hvordan dem klarer og utnytte mulighetene mobilen byr på.

 

 

@ Xecuter: det er GTK

 

 

EDIT2:

Jah. da var vist olear først ute med svar :closedeyes:

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...