Gå til innhold

Uncharted 3: Drake’s Deception avslørt!


Issun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble positivt overrasket over traileren som ble vist på VGA. I begynnelsen var jeg redd det var samme trailer som ble vist noen dager før, men med gameplay på slutten ble jeg meget positivt overrasket. Flott musikk i kjent stil fra de foregående uncharted spillene, grafisk høyt nivå, og jeg ble god og varm i buksa da både sully og nathan kom til syne på skjermen.

 

Sitatet som Nathan leser opp er visstnok skrevet av T.E. Lawrence, også kjent som Lawrence of arabia. Sitat fra kotaku.com:

 

Uncharted 3: Drake's Deception will draw inspiration from the life of T.E. Lawrence's days as an archaeologist in the deserts of the Arabian Peninsula when it hits the Playstation 3 late next year, Entertainment Weekly reports.

 

The magazine reports that the game will play with the theme of deception while also focusing on Nathan Drake's relationship with father figure Victor "Sully" Sullivan. Of course, the game also has the daring treasure hunter doing what he does best: Looking for some lost and fabled loot.

 

This time around Drake will be hunting through the Rub' al Khali Desert searching for a legendary lost city in the sifting sands. Naughty Dog tells EW that they chose the desert (a location rumored since last month) because they wanted to deal with the challenge of animating the fluid landscape. They join Jager Entertainment and Spec Ops: The Line in that desire to play with sand animation.

 

There's a bit more in the story, like the inclusion of "backward climbing" and the ability to fight multiple people at once. Naughty Dog also promises to continue their work on the game's still-not-quite-all-there multiplayer.

 

http://kotaku.com/5710217/lawrence-of-arabia-inspires-next-years-uncharted-3-drakes-deception

 

Mye å se frem til, og sikkert mye informasjon å finne om dette spillet om man ser gjennom historien og leser seg opp om T.E Lawrence.

Det er dette jeg liker så godt med denne serien, at de tar for seg historiske hendelser og personer. Marc O Polo var settingen bygd rundt i Uncharted 2.

Jeg håper også de får igjen litt av den sjarmen de hadde i Drake's Fortune. Jeg følte de mistet litt av dette i Uncharted 2..

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hmm, gjetter at historien blir noe ala. dette:

Du søker etter en fortapt by i ørkenen, det gjør noen andre også og dette er onde skurker som er ute etter "skatten", og skal bruke den til ett ondt formål.

Du prøver i ett kappløp om å nå skatten først, men finner ut etterhvert at byen/skatten/kammeret hviler på en forbannelse som kanskje gjør folk til 1. Raske firbeinte zombier, eller 2. Muterte snømenn som har spist Harpiks.

Dette gjør at du må 1. Redde jenta, og 2. Forlate skatten slik at den blir i all evighet gjemt.

 

Tipper det blir noe ala. dette, men ikke se på denne posten som noe negativt om spillene, for de var herlige.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Hmm, gjetter at historien blir noe ala. dette:

Du søker etter en fortapt by i ørkenen, det gjør noen andre også og dette er onde skurker som er ute etter "skatten", og skal bruke den til ett ondt formål.

Du prøver i ett kappløp om å nå skatten først, men finner ut etterhvert at byen/skatten/kammeret hviler på en forbannelse som kanskje gjør folk til 1. Raske firbeinte zombier, eller 2. Muterte snømenn som har spist Harpiks.

Dette gjør at du må 1. Redde jenta, og 2. Forlate skatten slik at den blir i all evighet gjemt.

 

 

 

Ja, er ikke akuratt det samme som har skjedd før det der.Var jo som å lese ett kort sammendrag av 2'eren ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...