Gå til innhold

Drikke for første gang - hva og hvor mye?


Anbefalte innlegg

Da tror jeg at jeg tar med to cider, og så får vi se hvordan det går ;p

 

Hvor gammel er du? To cider er IKKE nok. Du må i hvert fall ha med 4 cider. Eller to cider og tre rusbrus? Bare drikk til du kjenner noe, men tro meg.. to cider kommer du ikke langt med. Da må du begynne å late at du er full og det ser bare dumt ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er 16 år, 50-60 kg, så vil jeg si 4 cider, 4 øl eller 6 bacardi breezer/smirnoff ice. Selv er jeg en kar på oppunder 100 kg, og drikker fort 10 halvliterere på en kveld(uten at jeg har drukket særlig mye gjennom livet).

 

Men ikke drikk for fort! Ta deg god tid! Og fremfor alt, kjenn på følelsen! Du er ung, det er ulovlig, det er fyfy og spennende. Du opplever aldri den gleden og spenningen igjen, så NYT LIVET MENS DU ER UNG! Det skjer så mye gøy i den alderen*mimre*.

Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg tar med to cider, og så får vi se hvordan det går ;p

 

Hvor gammel er du? To cider er IKKE nok. Du må i hvert fall ha med 4 cider. Eller to cider og tre rusbrus? Bare drikk til du kjenner noe, men tro meg.. to cider kommer du ikke langt med. Da må du begynne å late at du er full og det ser bare dumt ut.

 

Nå er jo ikke meningen at hun skal drikke for å bli full, men drikke for å se hvordan det er... det er tross alt første gangen.

Lenke til kommentar

Et aber med å drikke cider og rusbrus hele kvelden er at det er kvalmende søtt. I russetiden drakk jeg 7 cider på relativt kort tid og spydde 8 ganger før jeg forlot arrangementet - og dét ikke pga. alkoholinnholdet. Du ville ikke ha drukket tre liter coca-cola på kun få timer heller. Dette er forøvrig den eneste gangen jeg selv har spydd av å drikke uten at det har vært sprit i bildet. Tror ikke jeg har drukket cider eller rusbrus siden det.

2 cider/smirnoff ice e.l. pluss 2-4 øl bør holde i massevis. Du liker neppe øl første gang du prøver, men det gir en grei variasjon samt at det bør holde hele kvelden for din del. Start med øl og "skyll ned" med cider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...