Gå til innhold

Google Nexus S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk den for den prisen på ebay. Det er per i dag ikke norske menyer, men norsk ordbok til sms og slikt finnes. Telefonen syntes jeg er veldig god alt går smud og ikke noe lagg i det hele tatt. Batteriet fungerer også veldig bra, men 3g stjeler veldig mye strøm med auto sync. Holder en dag med mye bruk og rundt 3 dager ved lite bruk. Kunne skrevet mye, men bedre om dere spørr hvis dere lurer på noe.

Lenke til kommentar

Ønsker meg så sårt en slik en!

Noen som har en smule aning på når den blir å finne her til lands? Evt planer telenor eller andre har med å ta den inn?

 

Vel, jeg kjøpte faktisk to ... :D

 

Ludo skal visst ta inn.

 

 

 

... men lurer på om jeg får bestilt og betalt med min egen Paypal hos BestBuy, ...

 

Jeg fikk fint betalt med mitt eget norske VISA-kort. Jeg måtte skrive en spesiell Texas-adresse, men det står oppskrift hos BestBuy.

Lenke til kommentar

Jeg fikk fint betalt med mitt eget norske VISA-kort. Jeg måtte skrive en spesiell Texas-adresse, men det står oppskrift hos BestBuy.

Aha, men jeg har en Georgia-adresse, så da burde det vel ikke bli noe problem. Er mye enklere når jeg kan betale selv, istedenfor å sende 550 dollar til de. :)

Lenke til kommentar

Og er det bare best buy som selger telefonen for øyeblikket?

Så vidt jeg vet er Nexus S exclusive til Best Buy og T-mobile for øyeblikket, ja. Du har eBay da, hvor de går for ca. $710-$730 inkl. shipping.

 

--

 

Regner med jeg stikker til banken med litt cash i morgen, så jeg får bestilt. Gleder meg til å få testet ut telefonen om noen uker. iPhonen synger virkelig på siste verset nå (iPhone 3G, 2008).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...