Gå til innhold

Google Nexus S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk du ikke til dette med å lage paypal med jetcarrier adresse? Håper det ordner seg på en måte, slik at eg kan bestille denne i neste uke.

 

edit: Noen andre som får access denied på bestbuy sine sider nå? Husker ikke hva prisen var for telefonen, på ebay står det til 650 dollar og lurer på om det ikke var litt vell høyt?

 

Best Buy er blokkert fra Norge, Sverige, Tyskland og sikkert resten av verden utenfor USA. Bruk en proxy, da går det greit http://proxy.org/cgi_proxies.shtml

 

Men du trenger ikke å stresse med å bestille, min bestilling fra lørdag har nå status

Status: 1 item(s) backordered.

De er utsolgt.

 

 

Edit:

Fikk nettopp epost fra Best Buy

The item listed below is not yet available to be shipped. We expect to ship it within the next 1-2 weeks, but you may not receive it before December 24. We will ship the item as soon as it becomes available.

:grumpy:

Endret av Prompel
Lenke til kommentar

Noen andre som får access denied på bestbuy sine sider nå? Husker ikke hva prisen var for telefonen, på ebay står det til 650 dollar og lurer på om det ikke var litt vell høyt?

 

Telefonen fra BestBuy lå på 529$+taxation, så ble vel ~537$ hvis jeg ikke husker feil. Når du så skal betale mva på dette, samt postens tollgebyrer blir vel total prisen rundt 4000-4200.

 

Handler du fra en en selger på ebay kan du være heldig å få telefon med frakt til rundt 640-700$, hvis selger da sender som gift/product sample eller lignende vil du slippe fortolling og prisen blir nesten den samme :)

 

edit: leif

Endret av Ortmalaria
Lenke til kommentar

En annen ting eg lurer på, om eg kjøper den på ebay fra en fyr i USA, hvordan fungerer det om mobilen er ødelagt eller skjermen tar kvelden etter 1 mnd? Man har sikkert kvittering, men hvilken butikk kan man forholde seg til når slikt skjer hva gjelder garanti osv?

Siden denne ikke blir å komme seg under de norske lover og regler vil jeg tro at man må ta dette med Samsung global. Ser ikke for meg at Samsung Norge vil komme til å ta inn en utenlandsk telefon, men det kan jo så klart være feil. Om den blir solgt i butikker kan du nok ikke benytte deg av disse, med mindre du betaler for reparasjoner så klart.

Lenke til kommentar

En annen ting eg lurer på, om eg kjøper den på ebay fra en fyr i USA, hvordan fungerer det om mobilen er ødelagt eller skjermen tar kvelden etter 1 mnd? Man har sikkert kvittering, men hvilken butikk kan man forholde seg til når slikt skjer hva gjelder garanti osv?

Siden denne ikke blir å komme seg under de norske lover og regler vil jeg tro at man må ta dette med Samsung global. Ser ikke for meg at Samsung Norge vil komme til å ta inn en utenlandsk telefon, men det kan jo så klart være feil. Om den blir solgt i butikker kan du nok ikke benytte deg av disse, med mindre du betaler for reparasjoner så klart.

 

Aha, men Samsung global vil no hvertfall være behjelpelig.

Lenke til kommentar

Om folk er villig til å vente, kan kanskje dinna være nåke.

Skal hvertfall vente til nyåret då det kjem mangen nye smarts, + at prosessor korta kjem for fullt i 2011.

 

http://www.engadget.com/2010/11/11/exclusive-samsung-flagship-phone-with-gingerbread-and-huge-di/

Specsa er ihvertfall heilt VILLE. :dribble:

 

 

Er vel ikke speccsene som gjør at man vil ha en Google telefon vel? Eneste som lokker meg til Google S, er pga Gingerbread og at man ikke har noe Touch viz / sense UI på toppen av at android, men heller pure android. I tillegg får man android update med engang, man slipper vente på trenge Samsung.

Eg synes personlig denne Google telefonen er temmelig dyr, altså like dyr som en Desire HD og Google S er vel knapt noe bedre, heller dårligere hva gjelder mange av speccsene bortsett fra skjerm og gyro.

 

Men, eg har tatt en titt på Desire HD i virkeligheten, og fikk vondt i magen av hvor grusom den UIen var, med ikoner overalt på "skrivebordet". Slik går det når man kun har 1 telefon å velge blant som har pure android.

Lenke til kommentar

Er vel ikke speccsene som gjør at man vil ha en Google telefon vel? Eneste som lokker meg til Google S, er pga Gingerbread og at man ikke har noe Touch viz / sense UI på toppen av at android, men heller pure android. I tillegg får man android update med engang, man slipper vente på trenge Samsung.

 

Helt enig. Enste som hindrer meg i å kjøpe desire Z nå er at den bruker HTC Sense, hadde Xda dev prioritert en rein andriod rom til desire z hadde jeg vert solgt. Fulltastattur frister.

Lenke til kommentar

Mobilen er veldig god å holde. Formfaktoren er perfekt for hånden og føles naturlig. Kanskje pga av den er litt avrundet i kantene.

 

Skjermen er veldig behagelig. Noe mindre LCD aktig enn iPhone og bedre farger, men mindre detaljert.

 

Ellers er det jo Android uten forskjellige tilpasninger fra leverandørene. Så den kommer ganske ribbet. Den eneste sammenligningen jeg har sånn ytelsesmessig er fra HTC Desire og den føles nok vesentlig raskere.

 

Jeg tror ikke jeg skriver så mye mer, det er tonnevis at Reviews ute. Det er dog iPhone som vil ha en høyere stjerne hos meg.

 

j

Lenke til kommentar

LG 2X ser ut til å være en konkurrent til nexus s

 

 

Satan den mobilen ser bra ut på alt av speccs. Stod OS: Android, så antar dette er pure android mobil og ikke noe egen definert UI på toppen.

 

Kanskje eg bare venter til slutten av Januar, importerer den og gir blanke i Nexus S, spesielt med tanke på at man opererer med priser fra 6000 og oppover på norske marked no.

Men har denne nye LG Amoled skjerm mon tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...