Gå til innhold

Interne kåringer i Premier League-kategorien - 2010: Diskusjonstråd


Xanman

Anbefalte innlegg

Snilleste medlem: Maefteda. En perfekt mix av politisk korrekthet, streite meninger uten kontroverser og et temmet sinn må resultere i en snill mann. Bruker nok ikke pels etter vinterens medieoppslag.

Haha, fikk meg til å le. Bruker ikke pels nei, riktig der.

 

Har forøvrig fått denne bemerkningen slengt etter meg i år:

 

Hva er dette fra deg? VM i å komme med anti mainstream oppgulp?

Hvis begge quotesene stemmer, så burde jeg være front-runner i "Splittet personlighetsprisen" hvertfall :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I see what you did there ;)

 

Haha, ja. Følte jeg måtte fylle ut alle punktene, siden Professeur mente det var så viktig. Man tenker jo at brukere er avataren sin, så kanskje det spilte inn :p

 

Sånn rehabilitering og juniormedlem og slikt har jeg egentlig ikke peiling på, så da blir det ofte go with the flow.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Du burde være stolt av å få "Årets Besserwisser", Maefteda. Hukommelsen min er ikke på topp, men så vidt jeg husker så tok jeg den greit, og jeg var i slaget i fjor. Det endte vel opp med Årets medlem (i fotballkategorien), moderatorkandidat, besserwisser og høyest fotballkunnskaper samt runner-up i et par. I år ligger jeg derimot ikke like godt an til å sanke inn prisene så jeg skal ta det til meg og forbedre meg ytterligere til neste år.

 

@Niko: Navnet mitt betyr bonde, så det er vel bare Limbeck som virkelig kan elske det. :p

Lenke til kommentar

Haha, big mistake. Var faktisk Kjakan sin quote :p

Auch, snakk om å skyte seg selv i foten.

 

Jørgen: Du minner meg om Stian fra årets Robinson ekspedisjon. Du har kjørt hardt på snill-gutt taktikken mot slutten av kalenderåret for å vinne åretsmedlemprisen, akkurat som i fjor! Din utspekulerte lille ...

 

I år skal jeg logge inn med alle brukerne jeg har opprettet mens jeg var "ferie" de siste fem-seks åra og stemme på meg selv. :D

Endret av Goldwing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sett en del bilder av folk her på FB, dessuten har jeg sett niko. ute i den virkelige verden også. Valget blir ikke så vanskelig for min del. Jeg la ut bilde av meg selv i fjor (ikke i sammenheng med kåringene, haha), men tror jeg dropper det i år, ønsker å være anonym i større grad.

 

@Game: Satt og håpet så inderlig på Stian som Årets Robinson, min type deltager. Synd Alita slo på tårene.

Lenke til kommentar
Jeg har sett en del bilder av folk her på FB, dessuten har jeg sett niko. ute i den virkelige verden også. Valget blir ikke så vanskelig for min del.

 

Made my day :love: Jeg har faktisk et bilde av meg selv liggende på forumet, men det blir med der det ligger. Tror jeg skal holde det sånn hvertfall en stund til. Modig gjort, smågal :)

Lenke til kommentar

@Game: Satt og håpet så inderlig på Stian som Årets Robinson, min type deltager. Synd Alita slo på tårene.

Samme her faktisk, selv om David er mer min type personlighet.

 

Ble fysisk kvalm av den sippe talen, ja, Alita fikk jeg langt ned i halsen etter hvert som serien pågikk. Robinson for tre år siden var the shitt, fulgte du med da? Han crazy drøvakta fra skien var tidenes karakter. Hilste på han i fylla engang og jeg pratet noe United med han som vant Robinson (tommen) for to år sida i går faktisk. Han er alltid på stampuben og han er sånn halvveis United supporter. Spiller biljard mens kampene pågår, så ikke godt å si hvor dedikert han er...

 

Edit: blanda åra.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...