Gå til innhold

Interne kåringer i Premier League-kategorien - 2010: Diskusjonstråd


Xanman

Anbefalte innlegg

Han Peter-karen, Gold?

 

I så fall var han helt vill. Spesielt i den spisekonkurransen dro han til ordentlig, men han var rimelig spesiell.

 

Vurderer å melde meg på til Robinson nå, men er litt småfeig og dessuten er jeg redd for hvilke dører det evt. kan lukke for meg i fremtiden. Robinson er en fantastisk konkurranse, og jeg elsket "spillet". Jeg kan ikke huske noe særlig av første sesong av Robinson, men skal se den igjen snart. Rett og slett et herlig konsept.

 

Edit: Tommen, ja. Husker han, ja. Spesiell kar.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Peter ja, tidenes fyr. Nesten så jeg gledet meg til søndager når han var med. Det var jo så åpenbart at tv3 gjorde alt de kunne for å beholde han så lenge som mulig også haha.

 

Likte ikke Tommen jeg heller og har ikke noe bedre inntrykk av han etter i går. Ikke at jeg pratet spesielt mye med han dog når sant skal sies.

 

Har tenkt på å melde meg på jeg også, men det blir alltid bare med tanken.

Lenke til kommentar

Send PM med navn. Jeg er Facebook-stalker. :ph34r:

 

Neida, men synes det er hyggelig å ha noen fra forumet på facebook. Synes vi skulle meldt oss på Robinson, Gold, helt sikkert på at vi hadde lagd god TV.

 

Du er vel ikke junior, aunmar? Det var mye lettere å dele ut den i fjor når TazDog opererte på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...