Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

  

94 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Jo forresten, han unge keeperen deres, så ut som en klassekeeper. Reddingen alene med Anderson var faen meg topnotch.

 

Noe positivt skal dere få av meg.

Takk for trøsten! Absolutt en god ligaedebut av Szczesny. Nesten så jeg håper at Fabianski er littegranne skadet neste helg også, så jeg får se ham igjen. Utrolig spennende spiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikkje heilt korleis dette var men vs. boys når ein ser på oppførselen til Evra og Fletcher tidlig i kampen.

 

Du skjønte ikke at jeg tenkte på banespillet?

 

Det er vanlegvis ikkje det folk snakkar om når dei nemnar 'men vs. boys', så nei, det skjønte eg ikkje.

 

Vel, da har vi forskjellige oppfatninger av definisjonen. Takk for kampen btw.

Lenke til kommentar

Tror det blir tøffere i neste hjemmekamp, da må vi faktisk spille bra. Sunderland på besøk.

 

Oi.... må heve seg mange hakk da ja. Blir ikke seier om de spiller som i dag. United var jo nesten like dårlige som arsenal.

 

Men vs boys ja. Bare at mennene virket litt gamle i dag. Heldigvis møter de et lag som kan en ting, skittent spill. Det nyttår ikke mot men.

Lenke til kommentar

Takk for kampen alle sammen. Faen så mange sider det har blitt. Noen som gidder å gi meg en kjapp oppsummering? Har det vært mye aggresivitet og slikt?

 

Over til hva jeg syns om kampen; hadde United vært effektive nok kunne det stått 3-0, så jeg er på en måte glad for at det kun ble 1-0. Allikevel er det sjokkerende dårlig innsats av flere Arsenal-spillere, spesielt mot slutten av kampen der United er sløve og spiller i førstegir. Da Rooney bomma på straffen fikk vi en shot of redemption, som vi ikke engang forsøkte å ta.

Lenke til kommentar

Avslørt er ordet jeg vil bruke.

 

Vi spiller langt fra vårt beste, likevel drar vi det i land. altfor stor respekt for Arsenals offensive kvaliteter. Det lykkes likevel, selv om jeg absolutt ikke liker at vi må inngå slike kompromisser mot lag vi kan slå på våre en premisser. Arsenal blir nøytralisert og gjort ufarlige av Park og Fletcher defensivt. Rio og Vidic trenger egentlig bare stå der når alt rundt dem fungerer så godt som det gjør.

 

Nå skal det sies at Arsenal var elendig, feilpasning på feilpasning. Mistet ballen hvor mange ganger på sin egen halvdel? Virket rett og slett nervøse. Og hvem snakket om at Arsenal ikke spiller stygt? Første omgang er jo Stoke light.

 

En god defensiv kamp der vi viser hvorfor vi er størst selv på en middels dag. Alt i alt strålende fornøyd med tre poeng vi sliter i land.

 

Takk for kampen gunners, kanskje neste gang.

 

btw. HVORFOR i helvete starter ikke Berba etter 5 mål?! Er det rart han mister selvtillit når en spiss som faen ikke har puttet på et halvt år holder han ute av laget. 4-4-2 med Rooney mer sentralt hadde fungert like godt idag sier jeg i etterpåklokskapens tegn.

Lenke til kommentar

VM i feilpasninger og kuksuging ifra laget ifra nordlondon. Ikke mye mer å si egentlig. Gøy kamp forsåvidt... Mye intensitet i begynnelsen men som vanlig ebber vi av og United er rutinerte og sikkrer seiern.

 

Men vs Boys er strengt idag, da strengt talt ingen av lagene var totalt overlegne det andre eller spesielt gode i det hele tatt men man merker at Utd kan dette spillet bedre enn vi kan. Forsåvidt flaks med målet deres, men dere ble snytt for straffe tidligere så jeg orker ikke å klage noe på det. Vi får som fortjent. Blir heller ingen ligaseier på oss i år. En 3'de plass etter Chelsea kommer igir igjen, Utd topper klart på slutten av sesongen.

 

Er så jævla lei nå...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Det eneste positive fra denne kampen var Szczesny. Det lyser selvtillit fra hele trynet på gutten. Håper han starter neste kamp.

 

Resten av laget spilte enkelt og greit ræva.

Lenke til kommentar

Det eneste positive fra denne kampen var Szczesny. Det lyser selvtillit fra hele trynet på gutten. Håper han starter neste kamp.

 

Jeg synes ikke det. Gutten kommer til og bli stor, men hadde flere feil idag. Fotarbeidet forran 1-0 var elendig, distrubueringa var ikke noe bedre. Skapte mange "overganger" for Utd i førsteomgang, men alt i alt en veldig godkjent kamp av polakken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Det eneste positive fra denne kampen var Szczesny. Det lyser selvtillit fra hele trynet på gutten. Håper han starter neste kamp.

 

Jeg synes ikke det. Gutten kommer til og bli stor, men hadde flere feil idag. Fotarbeidet forran 1-0 var elendig, distrubueringa var ikke noe bedre. Skapte mange "overganger" for Utd i førsteomgang, men alt i alt en veldig godkjent kamp av polakken.

Fotarbiedet glemte jeg helt ut. Det var nesten verre en Almunia. Spesielt i førsteomgangen. Men syns fremdeles det lyser selvtillit fra gutten. Han virker veldig sikker på seg selv.

Lenke til kommentar

Se der ja, nå er plutselig halve Facebook United-supportere.

Finn deg en random som du ikke kjenner så godt og be vedkommende å dra til helvete. Så skal du se at du føler deg bedre.

Det frister.

 

Nå har Barca-medgangssupporterne også hengt seg på, gitt.

 

United-medgangssupporter: GLORY GLORY MANCHESTER UNITED

Barca-medgangssupporter: Det er synd at manu tapte mot barca ifjor. 2-0 til barca♥

United-medgangssupporter: Det er synd at manchester vant champions league en gang

 

Argh, blir helt oppgitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...