Gå til innhold

Uke 50mm - 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig å jukse litt på denne utfordringen...? :p Det har seg sånn at jeg har solgt 50 millimeteren min. :( Går det an å si 50mm ekvivalent? Eventuellt 25mm + 2x teleconverter? :hmm:

Har du solgt 50mm-en? Hva tenker du på?

50mm ekvivalent har vi nektet folk å bruke før. Men ettersom 25mm + 2x extender er 50mm, så bør det gå; da det er riktig brennvidde. Men vil du gå rundt med 50mm f/5.6 på denne tiden av året?

Mulig å jukse litt på denne utfordringen...? :p Det har seg sånn at jeg har solgt 50 millimeteren min. :( Går det an å si 50mm ekvivalent? Eventuellt 25mm + 2x teleconverter? :hmm:

Har du solgt 50mm-en? Hva tenker du på?

50mm ekvivalent har vi nektet folk å bruke før. Men ettersom 25mm + 2x extender er 50mm, så bør det gå; da det er riktig brennvidde. Men vil du gå rundt med 50mm f/5.6 på denne tiden av året?

Ja... hva tenkte jeg på... Jeg syntes nok den ble for lite brukt. Det blir 50mm f/2.8 med 2x teleconverter så det er levelig.

Lenge siden jeg har vært med, så jeg tror jeg blir med denne gangen.

Det må bli pingle, for jeg klarer ikke å holde meg til bare et objektiv hele uka.

Har tenkt å pingle jeg også.

Det var da fælt og ærlige dere er da :)

Har heldigvis noen få dager til og tenke på det,angående deltagelse og eventuell selvpålagt utfordring :hmm:

Skal, skal ikke…. hmmmm

Regner med det blir en hektisk uke og akkurat nå er jeg sliten etter en julebordshelg. Det kan bli krevende å få frem noe forumverdig, men det skal jo være en utfordring. Håper på at energien kommer tilbake i løpet av kvelden, så får jeg se om jeg slenger meg med på denne utfordringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...