TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Nack, banner deg for og nevne ny, ne, nu, no og na. 🥴🥴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Banner N-4K0 for vi ser at du tar en liten trall her inne. 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar (endret) CC, banner dere for og påstå at vi tar en trall her inne nå. 🥴🥴🥴 Endret 7. januar av TheDarkSycamore - SCM
75192 Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Banner @TheDarkSycamore - SCM vi synger av forskjellige grunner men ikke så mange av oss som har hørt på den sangen
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar (endret) 75, banner deg at du aldri har hørten sangen våres, meg og @N-4K0's. 🥴🥴😜😛😝 Endret 8. januar av TheDarkSycamore - SCM 1
Sviskepott Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Banner TDS for her var det trivelig med nattsynging som ikke gir noen mening og det er veldig bra det!
75192 Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Banner søtnosen vår Søtnosen er et kjærlig kallenavn på en søt, blid og snill person, ofte brukt om partner, barn eller en man er glad i, og kan også referere til en strikkeoppskrift for baby eller en flue for fiske, men det vanligste er som et uttrykk for hengivenhet for en person. Betydning: "Søtnos" (entall) er en blid og søt person, mens "søtnosen" er bestemt form, altså "den søtnosen". Bruk: Det er et uttrykk for kjærlighet og ømhet, som "honey", "sweetie" eller "cutie pie" på engelsk, og brukes i intime forhold eller mellom nære venner og familie. @Sviskepott helt enig med den han der da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Banner 75192 for vi ser at du også fortsatt er våken.😉😉 1
N-4K0 Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Banner Cia for jeg og, men jeg skal innta horisontalen nå straks 😴 PS: jeg syns absolutt @Sviskepott kvalifiserer til å kunne kalles "søtnos", hvis hun liker å bli kalt det 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Banner 75192 for vi ser at du frister oss med nøtter.🥜🥜😋😋 2
Sviskepott Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Å du verden som enkelte frister med nøttene sine her inne da og bare derfor kjenner jeg at jeg vil banne C&C og et og annet individ som faktisk kaller meg for noe så trivelig som det ordet de brukte. Værsågod, bruk det. Klem fra meg. 1
75192 Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Banner 75192 for vi ser at du frister oss med nøtter.🥜🥜😋😋 spist 6 poser nøtter på 3 dager nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Banner 75192 for vi har hatt en liten pause fra forumet i dag. 1
Sviskepott Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Jeg banner C&C for det er helt sikkert sunt innimellom.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Banner Sviskepott for vi kan bekrefte at du har helt rett. 1
Sviskepott Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Banner Pausetvillingene og tenker at det kommer de sikkert til å gjøre minst en gang til i løpet av dette året. 1
Sviskepott Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Banner @75192 for det har han helt rett i og nå går jeg til sengs og forhåpentlig sover godt gjennom hele natta. Håper det i alle fall. Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå