Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner CC våkna opp nå jeg…..😃 oda kommer snart da….det potet gull noe får man bare kjøpt på oda oxo den sunne da 😩ja ha må teste den da 😃

• Hjerte 2
Skrevet

Banner SVISKA ja veldig fornøyd første kjøpet mitt var en bacon snaks da testet de da….maten smaker topp bedre da en rema der står maten exe Toro Fjordland i butikken hos oda blir fort utsolgt…..får alltid nye ting som exe det potetgull som var Sundt med avakado ja ja…. eller kom det produktene før rema Kiwi å andre butikker da exe kjøpte et potetgull på oda reklama kom langt etter på da på tv ca 3 måndter før smakte jeg på det potetgullet…..fornøyd ja dyrt ja men er fornøyd yes er positiv 90% 10% klager da klager jeg klagde på en glass cola att korken var av da de var seine mange ganger da det er helt greit 

nei nå må jeg holde sjeft 🤪da

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Banner MR SPEED fordi Oda er en ok plass å klage på hvis noe er galt; en får ny ting med en gang.
Trenger ikke å krangle og det setter jeg veldig pris på. Greie folk å forholde seg til. 

• Hjerte 1
Skrevet
Sviskepott skrev (2 timer siden):

Banner MR SPEED fordi Oda er en ok plass å klage på hvis noe er galt; en får ny ting med en gang.
Trenger ikke å krangle og det setter jeg veldig pris på. Greie folk å forholde seg til. 

Banner SVISKA en gang satt jeg en krangel i jokker  butikk for en cola flaske 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...