Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden):

Banner 75192 for det reklameproblemet på tv har vi løst, for vi har bare NRK-kanalene.:thumbup::thumbup:

banner CC NRK ER DEN STØRSTE MØKKA KANALEN DA X3. Den ble det  fort slutt å se på da,  husker tv3  kom inn da kasta jeg nrk 1 nrk 2 nrk 3 rett i søple kassa min helte bennsin på tente på 

Endret av 75192
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden):

Banner 75192 for vi liker ikke helt at du slenger dritt om favorittkanalene våre.😉😉

banner 30708 da finnes ikke støre møkka kanal

Skrevet

Banner Cia for bare tenk hvor meget av fine programmer De går glipp av ved å ikke ha tilgang til flere kanaler!

Men dog, å slippe reklamen veier muligens tungt nok, hvis man ikke bryr seg meget om tv.

• Liker 1
Skrevet

Banner Cia for jeg ser så å si aldri på tv hjemme, med mindre jeg har besøk som gjerne vil se på noe, så jeg holder klokelig min kjeft :p 

• Liker 1
Skrevet

Banner 75 for havde jeg hatt Kjeft leskedrikk og du beæret meg med ditt besøk, havde jeg givet deg ett stykk Kjeft leskedrikk og sagd Hold Kjeft med et glis :D 

• Liker 2
Skrevet

Banner C&C og alle sammen, for jeg kunne egentlig godt ha tenkt meg et liv helt uten tv...eller i alle fall et års pause. 
Det stjeler for mye tid det der og da må jeg jo ta med pc`n også. Livet er et ganske annet et uten tidstyvene.  😕 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...