Gå til innhold

Søker erfaringer med/tester av HTC Gratia


LoKe2k

Anbefalte innlegg

Jeg synes denne ser interessant ut. Ikke like dyr som Desire HD og langt mindre i størrelse, og et smoothere design enn den eldre Desire. Men jeg finner så og si ingen tester om denne telefonen, enda de fleste steder har den på lager.

 

Noen som har erfaringer rundt denne mobilen?

 

Hmm, ingen som har noe å meddele?

 

Ingen som har denne mobilen? Lurer på det samme som ovenfor! :)

 

Bump

Endret av cyclo
Tittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for forsøket, men den testen du henviser til tester den amerikanske utgaven, og i USA må altså telefonen kjøpes gjennom telefonselskapet, og i dette tilfellet AT&T. Testen legger hovedvekten sin på AT&T sine restriksjoner på telefonen (apps man ikke kan laste ned, man må binde seg i to år, etc). De sier jo at den er rask og har god byggekvalitet, men utenom det er det lite som testes, og i oppsummeringen klager de bare over hvor ræva AT&t er.

 

Skulle gjerne sett en test av den europeiske altså.

Lenke til kommentar

Jeg regnet med at du ikke fant noen tester fordi du søker på navnet Gratia, som er et nyere navn på samme telefon, så nytt at det ikke finnes mange tester/artikler på telefonen under det navnet - jeg forsøker å si at du kanskje har bedre hell dersom du søker på Aria, som er et navn som har vært i bruk lengre.

 

Unnskyld så mye for at jeg tok meg bryet med å prøve å være til hjelp.

Lenke til kommentar

Prøvde gratia hos expert i dag. Softwaren er stort sett den samme som desire og legend. Ikke noe spesielt å skulle på.

Totalinntrykket denne ga var en htc hd mini med froyo og legend sofware. En veldig god kombinasjon altså;)

Telefonen var jevnt over smooth ytelsessnessig. Eneste untak var vel hvis du skroller litt for fort fra første hjemmeskjerm til siste. Da klarer ikke prosessoren å holde følge. Men dette er så lite.

Les test av htc legends sofwtware om du lurer på hvordan gratia er å bruke.

Les test av aria og hd mini for å få et nærmere innblikk i hardwaren

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Har brukt Gratia i en uke nå og har ikke noe å klage over... enda... men det kommer sikkert. Ok en liten ting. Det har ikke blitz, men så er det en telefon og ikke et kamera....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Hvordan funker Angry Birds på telefonen?

 

Irriterer vettet av meg at min HTC Hero ikke greier kjøre spillet skikkelig, uendelig mye lagging.

har bare prøvd Angry Birds på min gratia og den funker utmerket der. Om den kan virke bede på ande telefoner, vet jeg faktisk ikke, så om du kjøper Gratia og synes fuglene virker dårlig der i forhold til Desire, så må jeg bare innrømme at jeg ikke har prøvd desire...

Lenke til kommentar

Har brukt Gratia i en uke nå og har ikke noe å klage over... enda... men det kommer sikkert. Ok en liten ting. Det har ikke blitz, men så er det en telefon og ikke et kamera....

 

 

Hei! Har du den grønne versjonen? Jeg finner kun den versjonen, men er mer interessert i den svarte. Noen plasser den er å oppdrive?:) (Vil ikke ha Windows 7 :p).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Har brukt Gratia i en uke nå og har ikke noe å klage over... enda... men det kommer sikkert. Ok en liten ting. Det har ikke blitz, men så er det en telefon og ikke et kamera....

 

 

Hei! Har du den grønne versjonen? Jeg finner kun den versjonen, men er mer interessert i den svarte. Noen plasser den er å oppdrive?:) (Vil ikke ha Windows 7 :p).

det er sikkert den grønne versjonen, men jeg ville ikke kalt fargen for grønn. Heller blå/grønn eller noe sånt. Er forresten ikke opphengt i utseende...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Hadde en HD2 tidligere og Gratia føles ikke som noe billigere. Eneste må være at lokket bak er av noen form for plast/metall og er vanskelig å få av og på. Vanskeligere enn på HD2 iallefall.

 

Er fremdeles fornøyd selv om Angry Birds gjorde at jeg måtte ta ut batteriet i går....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...