Gå til innhold

Søker erfaringer med/tester av HTC Gratia


LoKe2k

Anbefalte innlegg

me_noother : skjønner ikke helt hva du spør om i første post - men telefonen har 5mp kamera, men bildene blir svært varierende. Ingen fotolys, og selve linsen ligger litt "inni" telefonen - slik at det samler seg en del skitt der.

 

Dog det eneste jeg synes er litt irriterende med telefonen. Forøvrig er den helt super - relativt kjapp, hendig størrelse og solid bygget.

Anbefales.

Endret av Star
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv den i en butikk. Jeg var interessert i den samme telefonen, men da jeg fikk trykket litt på den i butikken syns jeg den ble i minste laget. Desire S passet mye bedre i min hånd. Det er smak og behag dette, men jeg syns du skal sjekke den ut nærmere før du bestiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

http://www.htc.com/no/product/gratia/specification.html

 

Om kameraet er greit? Skal du ha telefon eller kamera?

Ingen telefoner har kamera som er bedre enn digitalkamera (2Mp) fra forrige årtusen. Dette er pga. dritdårlig optikk.

 

Jeg har et speilrefleks, og er glad i å ta bilder så jeg lurte på om du kunne ta bilder som faktiskt så "fine" ut!

Vel da burde du vite at ingen mobiler er noe særlig til å ta bilder med.

Lenke til kommentar

http://www.htc.com/no/product/gratia/specification.html

 

Om kameraet er greit? Skal du ha telefon eller kamera?

Ingen telefoner har kamera som er bedre enn digitalkamera (2Mp) fra forrige årtusen. Dette er pga. dritdårlig optikk.

 

Jeg har et speilrefleks, og er glad i å ta bilder så jeg lurte på om du kunne ta bilder som faktiskt så "fine" ut!

Vel da burde du vite at ingen mobiler er noe særlig til å ta bilder med.

 

Jada jeg vet det men jeg lurte på om bildene ble kornete eller om at du faktiskt så hva det var bilde av?

Endret av me_noother
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...