Gå til innhold

Søker erfaringer med/tester av HTC Gratia


LoKe2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-t8fn5F

meget fornøyd, men det er ikke haleluja stemning. Fremdeles har den bare 600 MHz prosessor og sliter nok under det.

Grunnen til at jeg kjøpte den var størrelsen. Telefoner på over 3.5" skjerm, blir for store å ha i lomma. Vel om du er sægger med ræva nedpå knærne, så er vel ikke det noe problem... he he.

 

Trives godt med den "lille" gratia'n og den føles ikke billig i hånda.

Lenke til kommentar

meget fornøyd, men det er ikke haleluja stemning. Fremdeles har den bare 600 MHz prosessor og sliter nok under det.

Grunnen til at jeg kjøpte den var størrelsen. Telefoner på over 3.5" skjerm, blir for store å ha i lomma. Vel om du er sægger med ræva nedpå knærne, så er vel ikke det noe problem... he he.

 

Trives godt med den "lille" gratia'n og den føles ikke billig i hånda.

 

Var på Elkjøp og kikket litt på den i dag og må si jeg liker fasong/størrelse veldig godt.

Etter det lille jeg fikk trykke og navigere så virket det som skjermen ble litt liten for å skrive på. Ved sms kunne jeg legge telefonen horisontalt og da går det greit, men fikk ikke til det ved kalenderoppføringer, notater o.l. Har du funnet ut om dette går ann, eventuelt å bytte fra qwerty-tastatur til "tradisjonelt" mobil-tastatur?

 

Hvor ofte lader du den?

Lenke til kommentar

Jeg har også fundert litt på denne telefonen, da jeg liker designet mye bedre enn på eldre HTC modeller.

 

Kontaktet HTC sin kundeservice for å høre hva som er status på Gratia i sort.

Her ble jeg imidlertid henvist videre til Expansys som tydeligvis er en av HTC sine hoveddistributører.

 

Svaret jeg fikk her var imidlertid;

"For the moment it is impossible to get it. I'm afraid the delivery time is very long and I don't have an exact date to give you"

 

Nå viser det ser imidlertid at bakcover kan kjøpes separat hos Expansys, på tross av at de ikke har selve telefonen på lager. Makes sense..

Så man må tydeligvis bestille separat og kjøpe telefonen en annen plass. Kontaktet HTC igjen ang. leveringsdato på sort modell, men fikk samme svar standardsvar som nevnt over, bare av en annen kundebehandler. Great.

 

Men føyer meg til etnavn sitt spørsmål; hvordan er batteritiden?

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

om man bruker den lite, så holder den 2 dager, men jeg tror nok regelen er med aktivt bruk, slik alle andre telefoner, så lader man den hver natt. Hadde en hd2 og den ble også ladet hver natt. Nødvendig? sikkert ikke, men å gå tom for strøm, er helt unødvendig...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tror ikke riper er noe voldsomt problem, men skjermen er neppe spesielt ripesikker.Virker som en finfin telefon etter et par-tre ukers bruk. Batteritiden er relativt god, men nyter svært godt av noen tiltak for batterisparing. Generelt svært lekker (sammenlignet med f.eks. storebroren Desire), og klarer langt det meste.

 

Det største problemet er muligens bakdekselet, det sitter rett og slett for løst på, noe den har til felles med Aria (AT&T-versjonen). Ikke noe voldsomt problem, det blir vel fort vekk et tynt silikondeksel på den uansett. I tillegg er høyttaleren plassert slik at man knapt hører lyden når telefonen ligger på et bord.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-t8fn5F

kun angry bird som krasjer avogtil. Ikke etter siste oppdateringa. Dety n har rimelig god kvalitet. Ikke like god som i min E66, men den er da kongen på talekvalitet av alle telefoner jeg har hatt..

Flash så er det val bare iPhone som ikke har støtte for det..

Lenke til kommentar

Supert.

 

Da har jeg bestilt meg en HTC Gratia, og håper den fungerer bra :)

 

Er det noen av dere som har erfaringer med Invisible shield?

Vurderer å kjøpe Full body - HTC Gratia eller Skjermbeskyttelse - HTC Gratia -

ettersom jeg tipper fronten er belagt med plast, og ikke glass som er motstandsdyktig mot riper?

 

Tenker vel det er unødvendig med full body - ettersom baksiden er i gummiaktig materiale?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei!

 

Har tenk til a kjøpe android mobil som ikke er for dyr! Der er innmaten jeg er mest opptat av, så prisen på denne er akkuratt perfekt!

 

Er det nokk av videokodeker (dvs. .avi .mp4 .wmw osv.)

 

Fynker "ikke" super tunge apper ok?

 

Skal brukes litt til meldinger også så det bør være et godt meldings program (ellers bruker jeg Handset SMS)

 

Håper på svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...