Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Lucid dreams


Fantruel

Anbefalte innlegg

Nå sier ikke jeg at den såkalte "metoden" min er dømt til å fungere da, og det 3. avsnittet i innlegget mitt (som du praktisk nok ikke tok med i siteringen) bekrefter at jeg synes "metoden" ikke virker særlig god. Uansett prøver jeg bare å hjelpe. TS har et uvanlig problem, og det krever nok en del synsing, tipping og utprøving før han eventuelt oppnår noen form for resultater.

 

Reality checks burde løse trådstarters problemer, mener jeg. Noen ting kunne aldri skjedd i virkeligheten, om disse skjer, er det ikke virkeligheten man opplever. Da f.eks. pustingen gjennom nesen som har blitt nevnt et par ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inception er en film. Dessuten, såvidt jeg forsto, var litt av konseptet med snurrebassen at Leonardo skulle kunne bestemme om han befant seg i noen andre sin drøm (ettersom det var svært viktig at bare han kjente mål, vekt osv. på snurrebassen sin - høhø), noe som strengt tatt ikke er aktuelt i virkeligheten, ettersom det (for alt jeg vet) ikke går an å befinne seg i noen andre sin drøm. Finn heller noen godt testede "realitychecks" fremfor å bruke noe fancy som vises på film. LDNorge har gode tips.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...