Vannlinjen Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 (endret) . Endret 31. august 2014 av Vannlinjen 1
del_diablo Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Anmeld hele bunten via den riktige instansen, eller spør kontaktlærer om hun faktisk forstår hva din diagnose innebærer. Du har krav på tilrettelagt opplæring, får du den ikke, så har du krav på at noe må gjøres. 1
Vannlinjen Skrevet 26. november 2010 Forfatter Skrevet 26. november 2010 Hehe, ja, tanken har slått meg. Det virker som om det er for mye bry å hjelpe meg litt på vei. Jeg krever ikke å slippe fremføringer, jeg ber om at jeg får ha dem med kun lærer slik at jeg ikke føler presset og risikerer å stoppe opp helt. Men utspørringer kunne de ha spart seg for synes jeg. Er litt usikker på hvilken framgangsmåte jeg skal bruke for å få ordnet dette, liker ikke å ha så mye gående rundt meg.
Skandinav Skrevet 26. november 2010 Skrevet 26. november 2010 Du kan selv ta kontakt med Fylkesmannen for å høre om dine klagemuligheter og hvordan du går frem. Du kan fint forholde deg skriftlig vi f.eks e-post som du finner på Fylkesmannens nettsted i ditt fylke.
cavumo Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 (endret) Jeg ville invitert psykologen din til skolen, og holdt et møte med alle faglæreren dine. Det burde iallefall få de til å innse at det er et reelt problem. Og gjerne elever også. Endret 27. november 2010 av nypis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå