Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette er jo bra. Plutselig får jeg secret spørsmål om noe jeg ikke valgte secret spørsmål om. Så da sitter jeg her uten tilgang til kontoen.

viste seg at den har blandet alle svarene. Så svaret jeg har på spørsmål 1 er nå for spørsmål 3. Great.

Endret av Refsa
Skrevet

jeg får ikke laget hemmelige spørsmål en gang, yey!

Fikk akkurat laget det før tjener feil og annet skjit skøyt inn på account siden deres. Blir vel litt SWTOR beta spilling om et par timer tenker jeg.

Skrevet (endret)

Fredag klokken 17:00 om du er i første gruppe som slipper inn.

Lørdag og søndag klokka 17:00 slippers resten inn, om ting går som de er tenkt.

Hvem som er i første gruppe, kommer ann på når man bekretet at man ville delta.

Endret av guttorm
Skrevet (endret)

Etter planen skal den vare til søndag, men hvor lenge vet jeg ikke. Sikkert godt utpå kvelden, rundt midtnatt ja.

Edit: Varer til Mandags morgen klokken 07:00 for europa.

Endret av guttorm
Skrevet (endret)

Humm, så er det vits å laste ned 20gb for å teste dette en helg..?

Tror kanskje jeg bare holder meg til Skyrim

Endret av Error
Skrevet

gah.. og jeg som tok meg litt god tid på å bekrefte at jeg ville delta. Var på jobb og følte liksom ikke at det hastet så mye:/

Da har jeg brukt 200 kr på SW:tor, før spillet er sluppet. Lenge level EA sin support..

Skrevet

Ubrukelig med andre ord. Greit, det er beta weekend for stress testing, men å teste en mmo i et par timer muligens? Er jo helt tåpelig

Velkommen til stresstesting av server kapasiteter osv.. Bioware selv sier jo direkte at dette blir en slags generalprøve på hvordan det fungerer å slippe inn puljer, på puljer med spillere foran release som ikke er mer enn noen uker unna.

Tror resultatene av helgas testing vil ha direkte innvirkning på hvor mange som slippes inn av gangen ved early access, noe som er helt kritisk for Bioware å finne ut av nå før release så at det betyr at noen stakkars spillere bare får noen timer på å spille for så være, du er ikke her for å teste spillet men å teste rammene rundt spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...