Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg ikke vil være tank... så burde jeg vel velge Marauder eller Sentinel?

Eller må jeg rett og slett bytte class? :p

Har alltid vært tank før, så jeg vil prøve noe nytt... pga jeg aldri har vært noen god tank :p

Skrevet

Ingen som vet noe om hvordan rutinene blir rundt den 19. 20. ? Altså hvor lenge serverene går ned for å forberede full launch, og når? Eller vet kanskje ikke BioWare det selv en gang?

Skrevet

Med tanke på at de ikke har startet med den store bolken av folk som forhåndsbestilte spillet like etter release date annonsering så har jeg ingen som helst tro på at folk som har bestilt i november har kommet inn.

Pics or it didn't happen

Skrevet

Kan man fly romskip på dette spillet? laugh.gif

Nei, dessverre. Det eneste framkomstmiddelet man kan anvende er trehjulssykkel. :)

Foreløpig kan vi ikke fly selv (bare on-rails), men de har sagt flere ganger at de jobber med å utvide hele greia. Vi skal ikke se bort ifra litt PvP romkamper etterhvert. ;) Problemet er jo bare at de planlegger en rekke gratis add-ons og en stor expansion. Add-ons skal teoretisk komme på rekke og rad (men vi vet jo hvor tregt det kan gå), og expansionen er rimelig langt unna foreløpig. Jeg vil tippe romkamper kommer i expansionen.

Tja, mens vi venter; Hvilken faction skal dere velge? Jeg skal definitivt gå Republic. :)

Jeg har tre av hver. ;) En Sith Inquisitor, Sith Warrior og Bountry Hunter for imperiet, og en Jedi Consular, Trooper og Smuggler for rebell... øh... Republic. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...