Gå til innhold

Designtelefon til 27 000 kroner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du veit det dreier seg om et eksklusivt produkt når det er akkompagnert av en muzak-versjon av den mest cheesy Richard Marx-låta noensinne. Sopransaksofon FTW!

Skrevet

Man får i hvert fall kul emballasje med på kjøpet. Selve telefonen synes jeg ikke var særlig pen. Overdreven bruk av stål minner bare om telefonautomater på offentlige plasser. Spesifikasjonene virker ganske spølete. Den burde kostet 450 kroner. Ikke 4500 dollar. Og hvem trenger egentlig kul emballasje?

• Liker 1
Skrevet

Hmm, lader, usb-kabel og batteri ser jo ut som standard nokia utstyr. Kunne vært fristende å skru opp og se om det ikke ligger en dårlig nokia telefon inni også...

Skrevet

Du veit det dreier seg om et eksklusivt produkt når det er akkompagnert av en muzak-versjon av den mest cheesy Richard Marx-låta noensinne. Sopransaksofon FTW!

Jeg hører bare på hazard, og blokkerer ut hele resten av fyren mentalt.

Skrevet

Hmm, lader, usb-kabel og batteri ser jo ut som standard nokia utstyr. Kunne vært fristende å skru opp og se om det ikke ligger en dårlig nokia telefon inni også...

Min første tanke også.

-KJ

Skrevet

Hvis man virkelig betaler 4500 Washington for dette, bør man legge seg inn på Blakstad e.l. Og han fremvisern brukte sabla god tid på å beskrive den fyllepennen.

• Liker 1
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...