Gå til innhold

PL: Kamptråd Wigan-Liverpool


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drittkamp, jeg fuckings viste det. Hodgson er temmelig merksnodig type igrunn. Meireless ut og Jojo inn? Så Kuyt ut for fuckings Poulsen når vi trenger mål?? Og avslutter hele greia med å sette inn uerfaren spiller kontre N'Gog! Fuck me.

 

Spesielt siden vi så hvordan lage ble forbedret med N'Gog inn mot Bolton.

 

Mye dritt idag(spillere, passninger og trener) men om resultatene av kampene som fremdeles er aktiv holder seg, ligger Liverpool fremdeles ''greit'' an.

 

Men da må vi for FAEN meg vinne på bortebane!

Lenke til kommentar

Kyrgiakos og Cole angivelig ute. Da håper og tror jeg på samme 11 som mot Chelsea. Særdeles viktig kamp der vi må ta 3p for å vise at vi for alvor vil være med å kjempe i toppen, ellers kan vi fort rase nedover igjen. I morgen blir en vitkig test for å bevise om vi er på vei opp, eller om det vi blant annet så mot Chelsea var et blaff.

 

SWP både håper og tror jeg er bullshit. Dessuten passer han ikke inn i profilen til NESV og Commoli (mtp. alder og lønnskrav).

 

Blaff it was. Hogdson back to basic og Liverpool dørgende kjedelige igjen. Fuck me.

 

Hei Game, dette var flatterende :)

Lenke til kommentar

Så ikke kampen, så fullt mulig Wigan var heldig, men det må være litt skremmende at Gerrard og Torres scorer alle målene (og assistene) deres? Uansett, 1-1 borte mot Wigan er ingen krise for dere. Ser jo mye bedre ut nå enn for et par uker siden når dere ble utspilt av Blackpool.

 

Hvordan gjorde Tom Cleverly det? Om noen gidder å gi en kort rapport :)

Lenke til kommentar

Så ikke kampen, så fullt mulig Wigan var heldig, men det må være litt skremmende at Gerrard og Torres scorer alle målene (og assistene) deres? Uansett, 1-1 borte mot Wigan er ingen krise for dere. Ser jo mye bedre ut nå enn for et par uker siden når dere ble utspilt av Blackpool.

 

Hvordan gjorde Tom Cleverly det? Om noen gidder å gi en kort rapport :)

 

Vi var heldige :) Ble pissa på i 70 min.

Lenke til kommentar

Så ikke kampen, så fullt mulig Wigan var heldig, men det må være litt skremmende at Gerrard og Torres scorer alle målene (og assistene) deres? Uansett, 1-1 borte mot Wigan er ingen krise for dere. Ser jo mye bedre ut nå enn for et par uker siden når dere ble utspilt av Blackpool.

 

Hvordan gjorde Tom Cleverly det? Om noen gidder å gi en kort rapport :)

Tror du misforstår game, det var flatternede at det endte uavgjort, Wigan var klart best. Mye på grunn av at Liverpool bare lå i defansiv posisjon.

 

Men ja, er 5 poeng opp til 4.plass, ikke direkte krise.

Men Liverpool trenger forsterkninger, benken i seg selv idag var latterlig.

 

Tom gjorde en god rolle, kom ofte til (gode)innlegg, a gem in a makeing.

Lenke til kommentar

Har fortsatt ikke kommet over at Jovanovic og N'Gog ble sittende på benken i går. Hinsides all fornuft. Vi setter in Poulsen og Shelvey og har en periode 4 sentrale midtbanespillere på banen. Når Meireles (som det er idiotisk å bruke på kanten) måtte ut, hadde det vel vært mye bedre å sette inn Jova og flytte Maxi over til høyre. Hvertfall så lenge Hogdson sverger til 4-4-2 eller 4-4-1-1 som i utgangspunktet er utdaterte formasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...