Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lei andre mennesker, hva gjør jeg ?


Anbefalte innlegg

Hei! Har et litt sært problem.. Og skal prøve å forklare det så godt som mulig. For ca. 3 år siden startet jeg å flørte veldig, med veldig mange. Jeg storkoste meg! Hadde det veldig flott med menneskene rundt meg, og elsket å være på besøk hos andre. For ca. 1 år siden fikk dette en brå slutt. Jeg var rett og slett lei andre mennesker. I en skole / jobb sammenheng går det greit, men å dra på besøk til noen, og bruke mye tid med 1. bestemt menneske orker jeg ikke engang tanken på. Det er kun 1 menneske (utenom familie) som jeg er med til daglig / ofte. Det er min bestevenn, ellers er jeg lei alle andre.. Hva burde jeg gjøre? :s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt forslag, men jeg hater fotball. Driver med vektløfting, flammeblåsing, akrobatikk +++ Har ikke tid til hobby ved siden av skolegang, jobb og trening.

Du seier du trener, hvorfor ikke prøve å finne en person du kan trene med? Jeg klarer ikke å trene alene. Det hjelper på motivasjon, og dere kan hjelpe hverandre i for eksempel benkpress.

Lenke til kommentar

Hadde en jeg trente med, men han ble sløv. Følte også at det ble for mye tøv, og for lite effektiv trening da.. Føler at jeg er litt vanskelig nå...

 

Hvis du plutselig forandret deg voldsomt sosialt, kan det være tegn på at noe ikke er helt som det skal. Går det bra ellers?

 

Har det nydelig ellers... Er det som er så rart...

Lenke til kommentar

Hehe, er nok ikke -heelt- sånn. Du skjønner, jeg kan fint prate med folk, ingen problem. Blir (hvis jeg vil!) fort kjent med folk også. Problemet er at jeg etter kort tid blir lei av folk. Jeg vil rett og slett ikke være med noen over tid (altså dra på besøk) Er vi flere går det helt fint, da har jeg liksom flere å prate med, blir forandring.

Lenke til kommentar

Du kan ha rett der, ja. Så du vil anbefale å bare tvinge meg selv til å være med mennesker? (altså bare "henge" ilag)

Tror ikke det er så bra å tvinge seg (da mister du mye av muligheten til å være deg selv), men hvis du senker forventningene mtp. hvor underholdende det skal være hele tiden, er du et godt stykke på vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...