Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir mobbet på skolen hver dag, hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville spurt på et pickup artist forum. De er svært gode på å takle sosiale siutasjoner av alle slag og kan kanskje gi deg noen tips. Jeg ville også vurdert å sett på det de har å lære bort om sosiale evner. Det kan hjelpe deg i fremtiden i forhold til venner og damer og dermed fungere som en beskyttelse. Jeg ville også begynt på kampsport. Gå gjerne flere ganger i uken. Ikke nødvendigvis for å banbke opp mobberne, men for å styrke selvtillitten og utstrålingen av selvtillitt. Men, om du blir i stand til å banke opp mobberne så ville jeg gjort det også. Begynn på noe a la krav maga, mixed martial arts, thai boxing, braiziliansk ju jitsu eller annet som er virkelighetsnært.

Endret av LaughingBuddha
Lenke til kommentar

Hvorfor akkurat kampsport. Jeg synes at kampsport har blitt svaret på alt som angår mobbing. Man kan da begynne med andre fritidsaktiviteter som også fungerer godt på selvtilliten, og som byr på et *host* sunnere/bedre miljø enn det kampsport relativt ofte har.

 

Fordelen med individuelle idretter er at man lærer seg å bli mer selvstendig og sikker på seg selv. Du blir vant til å ta egne avgjørelser og vender deg av med å være avhengig av andre.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Utifra min artikkel på min blogg har jeg tolket det slik at afrikaneren og asiateren er den som ærer, bare se på de store kultur og nasjon skapelsene i de nedre områdene før i tiden. Så tolker jeg det slik at huleboeren mobber, mèn fordi den originale bevisstheten til huleboeren, den vestlige, er å være asosial inne i huler så har han ikke noe forståelse for vedkommende og kan dermed ikke si noe som treffer negativt om et annet da alle krenkelsene er baserte på illusjon.

 

Skjønte ikke helt den her..

Du sier at huleboere bare fantes i vesten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...